Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste periode boeking Ryanair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Beste periode boeking Ryanair

    Hoe wist je het ?

    Comment


    • #62
      Re: Beste periode boeking Ryanair

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Gisteren vliegtuigtickets besteld voor een 15- daagse reis naar Sardinië in september . Bij RyanAir moesten wij € 578 betalen voor ons beiden . Bij Alitalia € 297.22 voor ons beiden . Ruimbagage tot 23 kg gratis , zetels kiezen gratis . Enig klein nadeel voor Alitalia was vertrek van uit Amsterdam maar door een voucher voor parkeren bij Schiphol te kopen bij "Actie van de dag " aan € 68.90 voor 17 dagen parkeren denk ik dat ik toch een goede zaak gedaan heb .
      Jammer voor jou dat Volotea vanuit Lille niet naar Sardinië vliegt.
      Naar het vlakbij gelegen Corsica is het 190 euro H en T voor twee in de maand september .

      Comment


      • #63
        Re: Beste periode boeking Ryanair

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Bij Brussels Airlines kennen ze ook wat van verkoopstechnieken.
        Gisteren van hen een mail gekregen "boek nu voordelig je Europese vakantievluchten vanaf 19,99€"
        Ik ga mijn vlucht ALC-BRU-ALC bekijken (11/06-18/06).
        Bij SN heb je 3 tarieven
        1) Check & Go = enkel handbagage : niet beschikbaar
        2) Light & Relax = handbagage + koffer 23 kg : niet beschikbaar
        3) Flex & Fast = handbagage + koffer 23kg + priority check in + zetel te kiezen = 551,30€
        [B]Er zijn genoeg zetels voor beide vluchten beschikbaar, maar enkel aan het hoogste tarief .
        Ze geraken blijkbaar niet van hun dure zitplaatsen af. Nu zijn er ook zetels beschikbaar voor passagiers met enkel handbagage.
        Nu kost het 451€ (100€ goedkoper geworden) voor de formule "Flex & Fast" en 230€ met de formule "Check & Go" (= zonder bagage)

        Ondertussen is de prijs voor deze vlucht bij Ryanair gestegen van 58€ (waaraan ik heb geboekt) naar 165€.

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
          Even een update: BRU-FARO sept 2016: van 102 € pp (eind januari, basis excl bagage etc..)...
          Ik weet niet goed hoe ik dat hierin geplakt moet krijgen (heb geprobeerd met het icoontje tabel). Lees in 3 dubbele kolommen van boven naar onder (eerst de eerste dubbele kolom, dan de tweede,...) Gebaseerd op de alerts van Skyscanner. Rare sprongen hoor: soms wekelijks een wijziging, soms om de andere dag. Eind juni piekt op 187€, dan 23/7 zakt naar 115€, dan 3/8 166€ en 11/8 terug 111€ !! Kortom, onvoorspelbaar. [table="width: 500"] [tr] [td]26/jan 102 18/jun 169 1/aug 134 5/feb 112 25/jun 187 3/aug 166 12/feb 122 2/jul 187 9/aug 130 14/mrt 122 7/jul 175 11/aug 111 6/apr 130 8/jul 169 13/aug 102 13/apr 142 13/jul 142 20/aug 145 5/mei 169 19/jul 138 31/aug 180 26/mei 157 20/jul 132 1/sep 131 2/jun 147 21/jul 134 7/sep 193 7/jun 151 23/jul 115 9/sep 264 9/jun 157 28/jul 127 13/sep 285 16/jun 157 30/jul 119 14/sep 312[/td] [t
          Last edited by Franciskine; 28 oktober 2016, 14:27.

          Comment


          • #65
            Re: Beste periode boeking Ryanair

            Ik heb reeds geboekt voor eind april 2017 (communiefeest kleindochter) Alicante-Zaventem-Alicante bij Ryanair @ 40€/persoon. Echtgenote wou er voor heen-en terugvlucht telkens zetelkeuze en priority bij, waardoor het uiteindelijk 65€ per persoon werd.

            Comment


            • #66
              Re: Beste periode boeking Ryanair

              Als we het mogen geloven dan speelt de periode van boeking straks geen enkele rol meer.

              Comment


              • #67
                Re: Beste periode boeking Ryanair

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Als we het mogen geloven dan speelt de periode van boeking straks geen enkele rol meer.
                Eén ding moet je O'Leary nageven, hij kan als de beste met onrealistische aankondigingen gratis publiciteit krijgen. De media trappen er steeds weer in.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #68
                  Re: Beste periode boeking Ryanair

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Eén ding moet je O'Leary nageven, hij kan als de beste met onrealistische aankondigingen gratis publiciteit krijgen. De media trappen er steeds weer in.
                  Tsja, dat is een kunst op zich hé. Een paar keer kort spotje op TV kost veel meer, hij zorgt ervoor dat Ryanair telkens weer in the picture komt en gratis.
                  Waar is de tijd dat hij voorstelde iedereen te laten rechtstaan in het vliegtuig, laten betalen om naar het toilet te gaan enz... .
                  En het 'gratis' van O'Leary is ondertussen reeds bij iedereen gekend ook, de prijs is altijd zonder bagagekosten, boekingskosten, betaalkaartkosten en ga zo maar door.
                  Maar inderdaad het staat allemaal duidelijk aangegeven op de site tijdens het boeken.
                  Op zijn manier kan je alles 'gratis' maken.

                  Comment

                  Working...
                  X