Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PayPal betaling nu direct van bankrekening?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: PayPal betaling nu direct van bankrekening?

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Ik heb deze discussie niet gevolgd, maar herinnerde me wel de topic toen ik vandaag de vraag van PayPal kreeg. "Pay directly from your bank account." noemen ze het.
    Nu... ik zou het liever houden zoals het nu is, nl. van mijn mastercard waarmee ik per jaar toch een aantal verrichtingen moet doen.
    Dus is mijn vraag: is men verplicht hierop "in te tekenen"? (dus: toestemming te geven)
    Ik heb vandaag dezelfde mail gehad, omdat ik het wil houden zoals het nu is (via de Mastercard) ga ik niets aanpassen bij PayPal.
    Er staat niet bij dat het verplicht is, het is gewoon een extra keuze die je krijgt.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #77
      Re: PayPal betaling nu direct van bankrekening?

      Dank voor het antwoord. Ik ben nog niet in die hele materie gedoken, maar dacht niet eens te (moeten?) reageren. Ik wil gewoon dat het zo blijft zoals het nu is.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X