Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Sigma 70-200 mm f2.8 lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Iemand ervaring met Sigma 70-200 mm f2.8 lens?

    Super bedankt voor de ervaringen jantje38 en majaka!!!

    De voorbije 2 weken heb ik geen kans meer gehad om wat uit te proberen maar morgen zijn we van plan om eens naar een grote hondenweide te gaan.
    Daar kan ik eens deftig proberen zowel bij onze whippet als bij de andere honden die er rond lopen...

    De lens op zich vind ik wel heel fijn om mee te werken. Niet zo zwaar als ik verwacht had en stevige grip.
    Wel heb ik nog geen statief gebruikt omdat het mijne véél te licht is. Wel heb ik ook nog een monopod liggen die ik eens wil proberen.

    Agility ken ik heel goed maar ik heb nog niet de kans gehad daar foto's te nemen. Wel op een indoor hondenshow maar dit was met een kitlens.
    Daar gaan de honden inderdaad ook zeer vlug!
    Maar een windhond in volle actie is heel moeilijk. Van de bvb. 400 foto's die ik neem op een strandshoot zijn er altijd maar een 30 tal scherp (ook op 100 percent) met de standaard Sony telelens.
    Canon

    Comment


    • #17
      Re: Iemand ervaring met Sigma 70-200 mm f2.8 lens?

      Gisteren de lens nog even geprobeerd op de hondenweide.
      Jammer dat het bewolkt weer was maar er zitten toch wat gelukte foto's tussen.
      Vooral als mijn hond recht naar mij kwam zijn er veel onscherp maar dit is inderdaad het moeilijkste voor de AF!
      Van opzij zijn er dus meest gelukt. Minder nog dan met mijn standaard telelens maar toch ben ik tevreden dat het tenminste al lukt.
      Met nog wat oefening en wat meer zon gaat het al een stuk beter gaan denk ik (want ik zat al op iso 1600). En misschien een monopod toch? Alleen niet zo handig denk ik...
      Canon

      Comment

      Working...
      X