Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imposant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Imposant

    Terug wat foto's uit een meer vertrouwd gebied in plaats van mijn studio-experimentjes.
    Een site waarvan ik nog steeds onder de indruk ben,en een tijdje geleden een zwart-wit beeld heb geplaatst.
    Hierbij de kleurenfoto ervan.
    Ik weet dat er voor en tegenstanders zullen zijn van kleur of zwart-wit, ik vind de kleurenversie ook geslaagd.


  • #2
    Re: Imposant

    Mooi lijnenwerk
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Imposant

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Mooi lijnenwerk
      Peter
      +1
      Het gras is voor mijn smaak te geel (onnatuurlijk, zelfs bij hard licht).
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Imposant

        Ga al niets zeggen over het gras...lijkt elders altijd groener dan bij mij
        Moois standpunt en mooie opbouw van de foto.
        Met de vorige foto's van deze plaats kreeg je me heel stil...met deze iets minder.
        Moeilijk uit te leggen maar ga toch proberen: mis een beetje de sfeer die de vorigen net dat beetje meer gaven. Ze leken serener of moet ik zeggen meer ingetogen en passend bij wat het beeld toont.
        De kleuren hier maken het te opgewekt en een beetje in contradictie met hetgeen je wil tonen.
        Sorry is een gevoel en is niet steeds makkelijk te omschrijven...hoop toch dat je begrijpt wat ik bedoel.

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Imposant

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Ga al niets zeggen over het gras...lijkt elders altijd groener dan bij mij
          Moois standpunt en mooie opbouw van de foto.
          Met de vorige foto's van deze plaats kreeg je me heel stil...met deze iets minder.
          Moeilijk uit te leggen maar ga toch proberen: mis een beetje de sfeer die de vorigen net dat beetje meer gaven. Ze leken serener of moet ik zeggen meer ingetogen en passend bij wat het beeld toont.
          De kleuren hier maken het te opgewekt en een beetje in contradictie met hetgeen je wil tonen.
          Sorry is een gevoel en is niet steeds makkelijk te omschrijven...hoop toch dat je begrijpt wat ik bedoel.

          Marc
          Geen probleem, ik begrijp volledig uw mening. Vandaar ook dat ik eerst de ZW versie had geplaatst, en aan de vele reacties te zien was dit waarschijnlijk geen slechte keuze. Ik wou jullie toch ook de originele versie laten zien.
          Bedankt.

          Comment


          • #6
            Re: Imposant

            Voor mij een mooi opgebouwde foto met die twee kruisen (R + L) er volledig op.
            Persoonlijk zou ik misschien gaan croppen tot het 16:9 formaat.
            Dan is er iets minder van het (tamelijk felle) gras onderaan (er wel voor zorgend dat de kruisschaduw er nog volledig op staat).
            Je bent dan boven ook een klein strookje kwijt, maar dat vind ik niet zo erg.

            Comment


            • #7
              Re: Imposant

              deze foto werkt voor mij niet in kleur. ik heb de z/w nog niet gezien ma ben er rotsvast van overtuigd dat die veel beter is
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

              Comment

              Working...
              X