Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

After rain

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • After rain



    Heb een update gedaan van de foto met minder contrast, wist niet hoever je meerdere foto's hier mocht opzetten dus heb ik hem vervangen!
    Last edited by dimitrimeyns; 26 november 2015, 21:07. Reden: update foto met minder contrast
    Canon 60d, canon 50mm 1.8, sigma 105 mm macro 2.8, canon 18-135 mm, tamron 17-50 mm 2.8, speedlite 430ex, Falcon Eyes MRC-80FV

  • #2
    Re: After rain

    Hoewel ik de goede bedoeling zie, vind ik toch een beetje jammer van het hoge contrast. Mooie diepte !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: After rain

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Hoewel ik de goede bedoeling zie, vind ik toch een beetje jammer van het hoge contrast. Mooie diepte !
      kan er best mee leven met uw commentaar . Ja misschien heb ik wat overdreven met de contrasten maar vond het wel wat hebben wat fellere kleuren.
      Canon 60d, canon 50mm 1.8, sigma 105 mm macro 2.8, canon 18-135 mm, tamron 17-50 mm 2.8, speedlite 430ex, Falcon Eyes MRC-80FV

      Comment


      • #4
        Re: After rain

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Hoewel ik de goede bedoeling zie, vind ik toch een beetje jammer van het hoge contrast. Mooie diepte !
        Inderdaad

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: After rain

          ik hou wel van deze kleurtjes.

          zou de foto niet nog sterker zijn als de linkerboom zijn takkies er helemaal op zouden staan ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: After rain

            ik vind deze foto wat moeilijk kijken ,in plaats dat ik in de diepte wordt gezogen gaat mijn blik telkens naar de toppen van de bomen ,ik denk dat ze iets te prominent in beeld staan ,kan ook door de harde contrasten komen ,

            Comment


            • #7
              Re: After rain

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik vind deze foto wat moeilijk kijken ,in plaats dat ik in de diepte wordt gezogen gaat mijn blik telkens naar de toppen van de bomen ,ik denk dat ze iets te prominent in beeld staan ,kan ook door de harde contrasten komen ,
              Heb de foto vervangen door de originele foto!
              Canon 60d, canon 50mm 1.8, sigma 105 mm macro 2.8, canon 18-135 mm, tamron 17-50 mm 2.8, speedlite 430ex, Falcon Eyes MRC-80FV

              Comment


              • #8
                Re: After rain

                Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                ik hou wel van deze kleurtjes.

                zou de foto niet nog sterker zijn als de linkerboom zijn takkies er helemaal op zouden staan ?
                heb ze er niet bij gefotografeerd...
                Canon 60d, canon 50mm 1.8, sigma 105 mm macro 2.8, canon 18-135 mm, tamron 17-50 mm 2.8, speedlite 430ex, Falcon Eyes MRC-80FV

                Comment


                • #9
                  Re: After rain

                  En waarom is de eerste foto niet meer te zien?
                  Ik vind dat het geen nut meer heeft nog commentaar op deze update te geven, sorry.
                  Trouwens in de reglementen wordt er gevraagd om het origineel te laten staan.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment

                  Working...
                  X