Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blote billen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blote billen...

    Blote billenzwam oftewel Bloedweizwammetjes

    [IMG][/IMG]

    Bedankt voor het kijken en de comments
    Werner
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

  • #2
    Re: Blote billen...

    heel mooi en scherp in beeld gebracht ,zelf nog niet tegengekomen ,miss zou ik de rommel wel wat opgeruimd hebben ,maar ik weet sommige horen dit niet graag en doen het bewust niet ,ook respect daarvoor

    Comment


    • #3
      Re: Blote billen...

      Ik heb het tafereel gelaten hoe het was. Het deed me een beetje aan een stilleven denken.
      Bedankt voor je reactie.

      Werner
      Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

      Comment


      • #4
        Re: Blote billen...

        @ de mods.

        Door een foutje in het stackingprogramma is er een stukje gespiegeld rechts op de foto. Ik heb hem willen vervangen door 'bericht bewerken' en andere foto te zetten die wel oke is maar blijkbaar is het topic gekopieëerd. Van mij mag deze floskeu verwijderd worden. Terwijl velen misschien de fout niet gezien hadden lol ;-)

        Excuus voor de verwarring. Maar heb geen idee wat ik fout gedaan heb.
        Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

        Comment

        Working...
        X