Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willy Wartaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Willy Wartaal

    geschoten tijdens de DJ Set van Willy Wartaal op Maanrock
    1




    2






    3

  • #2
    Re: Willy Wartaal

    Drie mooie concertfoto's, scherp en mooi licht. Alleen bij de tweede is het een beeje spijtig dat de elleboog er niet volledig opstaat. mss ook iets naar rechts kantelen zodat de fles en de lijnen achter de artiesten iets rechter staan.

    Comment


    • #3
      Re: Willy Wartaal

      Nr 3 is toch iets speciaals.
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Willy Wartaal

        Bij de derde mocht ook de L arm scherp geweest zijn,maar kleuren komen goed tot hun recht.Bij nr 2 stoort de fles me wat en bij de eerste vind ik de bg te overheersend.
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Willy Wartaal

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Bij de derde mocht ook de L arm scherp geweest zijn,maar kleuren komen goed tot hun recht.Bij nr 2 stoort de fles me wat en bij de eerste vind ik de bg te overheersend.
          Maar allez, het blijft wel concertfotografie hé, waarbij je al die zaken niet te kiezen hebt.

          Voor mij geeft het een mooi idee van het optreden en wat er te zien was. En bovenal hebben ze alles wat een concertfoto moet zijn: scherp, en goed belicht.
          De wow-factor ontbreekt misschien wel, maar dat kunnen ze niet allemaal hebben.
          https://www.facebook.com/devrieset/

          Comment


          • #6
            Re: Willy Wartaal

            de derde spreekt het meest.
            waarmee ik die andere twee nu ook niet wil te niet doen.
            twede vind ik het minst, zanger voor ander muzikant haalt de spanning uit het beeld.

            Comment


            • #7
              Re: Willy Wartaal

              Voor mij toch de eerste, intens in het moment. Maar de derde is ook mooi geschoten.
              www.erikthomas.be

              Comment


              • #8
                Re: Willy Wartaal

                Eigenlijk vind ik DJ sets vaak maar niets om te fotograferen, ik vind het vooral moeilijk om daar dan actie en sfeer in vast te leggen. Hier wou ik eigenlijk vooral de laatste laten zien, maar ik denk dat die wat gekaderd moet worden om aan een concert gelinkt te worden. En de beperkte DOF stoort mij helemaal niet, de aandacht gaat naar die handen waar ze moet zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Willy Wartaal

                  De derde is inderdaad toch wel iets opvallends. Je deed er inderdaad goed aan om die te kaderen door middel van de twee andere beelden. Zo krijg je meteen een link naar de volledige situatie.
                  En ja, in concertfotografie valt wellicht niks te kiezen en te onderhandelen. Dus beelden zijn wat ze zijn, met alle aanwezige attributen die meteen ook een beeld geven van wat die mensen allemaal meebrengen naar het optreden.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Willy Wartaal

                    Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                    Eigenlijk vind ik DJ sets vaak maar niets om te fotograferen, ik vind het vooral moeilijk om daar dan actie en sfeer in vast te leggen.
                    Je bent daar waarschijnlijk voor de actie op het podium? Ik vermoed dat er fotografisch interessantere dingen te doen zijn met het publiek in dit geval.
                    Ik vind de eerste foto vooral heel goed. De kloeke kerel op de voorgrond is geconcentreerd bezig, en de achtergrondkleuren hebben je daar goed geholpen. Wellicht moet de sfeer bij concertfoto's vooral komen van de belichting, maar die was je op dit evenement blijkbaar niet gegund
                    Pieter
                    --
                    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Willy Wartaal

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                      Je bent daar waarschijnlijk voor de actie op het podium? Ik vermoed dat er fotografisch interessantere dingen te doen zijn met het publiek in dit geval.
                      Ik vind de eerste foto vooral heel goed. De kloeke kerel op de voorgrond is geconcentreerd bezig, en de achtergrondkleuren hebben je daar goed geholpen. Wellicht moet de sfeer bij concertfoto's vooral komen van de belichting, maar die was je op dit evenement blijkbaar niet gegund
                      Ik beperk me meestal inderdaad tot de podium foto's. Hier was het een erg hoog podium waardoor je van uit de frontstage de Dj's eigenlijk niet aan het werk kon zien. Wat het ook erg moeilijk maakte om interactie tussen publiek en DJ vast te leggen. Ik mocht van op de zijkanten van het podium foto's maken en net toen ik achter de DJbooth doorliep maakte ze dat hartje.

                      Comment

                      Working...
                      X