Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japanse wijnbes 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Japanse wijnbes 2

    Vers geplukt.

    ISO 200
    f/32 3 s
    270 mm

    Groeten
    Georges

  • #2
    Re: Japanse wijnbes 2

    Deze vind ik geslaagd Georges ! Mooi scherp overal en goed gevuld...ik krijg zin in frambozen !

    (Ik denk dat f/8 ook al wel goed had geweest ;-))
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Japanse wijnbes 2

      Veel beter, goed gedaan.
      Smakelijk.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Japanse wijnbes 2

        zeer tof en lekker beeld
        https://www.facebook.com/devrieset/

        Comment


        • #5
          Re: Japanse wijnbes 2

          Goed gedaan en veel beter dan de vorige
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Japanse wijnbes 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
            zeer tof en lekker beeld
            +1
            grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Japanse wijnbes 2

              Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
              ...ik krijg zin in frambozen !
              Bedankt, maar het zijn geen frambozen maar Japanse wijnbessen. Ze zijn wel van dezelfde familie.

              mvg
              Georges
              Groeten
              Georges

              Comment


              • #8
                Re: Japanse wijnbes 2

                Moderator Note: Jammer dat je deze foto eerst hier post, en dan instuurt voor de BD-Challenge, augustus 2015, thema: Fruit. Hiermee is je anonimiteit om zeep, en da's echt een belangrijk element van de Challenge-regels.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Japanse wijnbes 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Jammer dat je deze foto eerst hier post, en dan instuurt voor de BD-Challenge, augustus 2015, thema: Fruit. Hiermee is je anonimiteit om zeep, en da's echt een belangrijk element van de Challenge-regels.
                  Sorry, ik had de regels niet volledig gelezen vooraleer ik voor de eerste keer in de challenge wou meedoen.

                  mvg
                  Georges
                  Groeten
                  Georges

                  Comment


                  • #10
                    Re: Japanse wijnbes 2

                    mooie foto en idd overal scherp......spijtig voor de challenge....
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Japanse wijnbes 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk bericht
                      Sorry, ik had de regels niet volledig gelezen vooraleer ik voor de eerste keer in de challenge wou meedoen.

                      mvg
                      Georges
                      Moderator Note: Niet erg, want zo kan ik de regels hier op het BD forum ook een beetje uitleggen, en de Challenge meer bekendheid geven. Dus de BD-Challenge is anoniem, wat betekent dat een ingezonden foto niet mag herkend worden als werk van een bepaalde fotograaf.
                      Dus:
                      - geen signatures of logos; trouwens kaders e.d. mogen evenmin;
                      - tijdens de loop van de Challenge (telkens één maand): geen publicatie op BD, noch op Facebook of zelfs een verre uithoek van het WWW (ook daar is enkele maanden geleden nog een foto ontdekt die tegelijk in de Challenge zat)
                      - geen gezichten, voorwerpen, plaatsen waardoor de fotograaf zijn identiteit te achterhalen zou zijn.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X