Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij iPhone 5S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij iPhone 5S

    Hallo

    Ik heb recentelijk een gerefurbished iPhone 5S gekocht bij iPhoneoutlet.
    Toestel ziet er perfect uit en functioneert ook zoals het hoort, gratis krijg ik 1 jaar garantie, zelfde voorwaarden als bij Apple.

    Enkel heb ik mijn 'twijfels' over de kwaliteit van de batterij. Op de website staat er dat ze een nieuwe batterij in de iPhone steken (staat niet vermeld of het een originele is of niet)
    Nu weet ik dat een iPhone niet de beste batterij heeft, maar omdat ik geen referentie heb en met niemand kan vergelijken weet ik niet of ik me zorgen hoef te maken of niet.

    Concreet vraag ik mij af als het normaal is dat pakweg om de 1 a 2 minuten er 1% van m'n batterijniveau weggaat terwijl ik gewoon op wifi aan het facebooken ben. De helderheid van m'n scherm staat minimaal en alle maatregelen om m'n batterijduur te verlengen zijn getroffen.
    Ook wanneer ik 's middags vertrek naar m'n werk en m'n iphone 5 uur op de kast laat liggen (geen apps die op de achtergrond draaien), is er gemiddeld 5 a 7% van m'n batterijniveau gezakt wanneer ik terug thuiskom.


    Is dit een herkenbaar verhaal voor iPhone 5S gebruikers, of moet ik me zorgen maken?

    Alvast bedankt voor jullie info!

    Vriendelijke groeten
    Rune
    Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

  • #2
    Re: Batterij iPhone 5S

    Lijkt me normaal.

    Comment


    • #3
      Re: Batterij iPhone 5S

      Klinkt m.i. niet buitensporig.
      Hou er rekening mee dat je toestel meer stroom gebruikt op plaatsen waar de ontvangst slechter is.
      Hoeveel "bolletjes" heb je op de kast waar je 'm laat liggen ?

      Comment


      • #4
        Re: Batterij iPhone 5S

        Bolletjes ontvangst in m'n woning zijn inderdaad niet constant...
        Ondertussen heb ik ook de optie om het batterijpercentage te tonen uitgezet, waardoor ik minder gefixeerd ben op het batterijniveau

        Bedankt voor jullie antwoorden!
        Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

        Comment


        • #5
          Re: Batterij iPhone 5S

          gisteren mijn iPhone 5 opgeladen tot 99% om 22h, en deze morgen was er nog 77% over.
          Ontvangst ook vrij beperkt, Wifi en bluetooth aan. Niks verbonden via BT, en slechte Wifi ontvangst in mijn hotelkamer.

          Comment


          • #6
            Re: Batterij iPhone 5S

            Ter vergelijking en voor wat het waard is, ik laad overdag mijn iPhone 5S op terwijl ik werk, wordt doorgaans rond de middag losgekoppeld en als ik daags erop terug aankom, zit ik rond de 50-55%.
            Licht gebruik, 3 bolletjes ontvangst, wifi en BT staan ingeschakeld.

            Comment

            Working...
            X