Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

    Nikon 70-200 vr ii serial number - 20219344 . Kan iemand mij aan de hand van het serie nummer zeggen hoe oud deze lens is.

    Dank bij voorbaat.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

  • #2
    Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

    Ja, de verkoper waar het objectief is aangekocht.

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ja, de verkoper waar het objectief is aangekocht.
      De verkoper kan zijn factuur niet terug vinden,volgens hem zou de lens van begin 2013 zijn.
      Indien er hier mensen zijn die rond die periode ook een 70-200 VR II f2.8 gekocht hebben kunnen jullie eens checken of het serie nummer daar ongeveer rond ligt?
      Dank bij voorbaat.

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

        Kan je hier iets uit leren ?
        Eerste VRII zijn gemaakt in juli 2009.
        Last edited by Guest42; 3 juli 2015, 19:26.

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Kan je hier iets uit leren ?
          Eerste VRII zijn gemaakt in juli 2009.
          http://www.photosynthesis.co.nz/nikon/serialno.html
          Ik had deze ook al gezien Geert maar je geraakt er ook niet veel wijzer uit.Ik ga nog een beetje afwachten, bedankt voor de reactie.

          Mvg Yves.
          What you see is what you get

          Comment


          • #6
            Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

            Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
            Ik had deze ook al gezien Geert maar je geraakt er ook niet veel wijzer uit.Ik ga nog een beetje afwachten, bedankt voor de reactie.

            Mvg Yves.
            Ik vraag het eens na bij een vriend die rechtstreeks contacten heeft met Nikon Japan,
            misschien kan hij de productiedatum achterhalen, natuurlijk weet je dan nog niet wanneer het objectief is verkocht.

            Comment


            • #7
              Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              De verkoper kan zijn factuur niet terug vinden,volgens hem zou de lens van begin 2013 zijn.
              Indien er hier mensen zijn die rond die periode ook een 70-200 VR II f2.8 gekocht hebben kunnen jullie eens checken of het serie nummer daar ongeveer rond ligt?
              Dank bij voorbaat.

              Mvg Yves.
              De verkoper weet toch waar hij het objectief heeft gekocht, daar kunnen ze perfect weten wanneer dat nummer is verkocht,
              tenzij het reeds derdehands of grijze invoer is.

              Comment


              • #8
                Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                De verkoper weet toch waar hij het objectief heeft gekocht, daar kunnen ze perfect weten wanneer dat nummer is verkocht,
                tenzij het reeds derdehands of grijze invoer is.
                Hij zou ze gekocht hebben via een vriend van hem die ze meebracht uit Amerika.

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • #9
                  Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

                  Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                  Hij zou ze gekocht hebben via een vriend van hem die ze meebracht uit Amerika.

                  Mvg Yves.
                  Import dus, gelukkig voor U kan je ingevoerde objectieven registreren, body's daarentegen....
                  Als dat objectief alles doet wat moet en er uit ziet als je wens zou ik niet weten wat
                  je probleem is, is namelijk een van de top objectieven van Nikon.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikkor AF-S 70-200 VR II f2.8

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Import dus, gelukkig voor U kan je ingevoerde objectieven registreren, body's daarentegen....
                    Als dat objectief alles doet wat moet en er uit ziet als je wens zou ik niet weten wat
                    je probleem is, is namelijk een van de top objectieven van Nikon.
                    Het probleem voor mij is dat ik niet weet hoe oud de lens is, zijn vraagprijs vind ik best gerechtvaardigd voor een lens van 2013 maar ze kan evengoed van 2009 zijn.
                    Ik heb hier deze morgen echter een PB gekregen van een forumlid ( met dank hier voor ) die zijn lens aangekocht heeft in december 2012 en zijn serienummer komt redelijk dicht in de buurt.

                    Mvg Yves.
                    What you see is what you get

                    Comment

                    Working...
                    X