Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn kinderen / vier op een rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn kinderen / vier op een rij

    Genomen tijdens een familie-fotoshoot voor het lentefeest van mijn jongste dochter.

    https://www.facebook.com/devrieset/

  • #2
    Re: Mijn kinderen / vier op een rij

    Jammer, geen enkele reactie.
    Blijkbaar valt deze helemaal niet in de smaak, maar thuis aan de muur ziet hij er toch goed uit
    https://www.facebook.com/devrieset/

    Comment


    • #3
      Re: Mijn kinderen / vier op een rij

      ik vind hem toch mooi, wel een beetje spijtig dat ze niet in het midden van de brug lopen, maar voor de rest

      Comment


      • #4
        Re: Mijn kinderen / vier op een rij

        wel mooi gedaan hoor, soms krijg je hier verbazingwekkend veel of weinig reacties.

        Bijna van groot naar klein, maar de kleinste ergens in het midden maakt het misschien ook net mooi.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn kinderen / vier op een rij

          Vind het op zich wel een leuk concept, en ook grappig hoe ze alle 4 juist hun linkervoetje omhoog doen, maar toch mis ik wat " leven " in deze ... Ik zit wat op mijn honger te wachten en zou de snoeten van die 4 of van een paar ook willen zien ....
          het was misschien wat guitiger geweest, mocht er nu juist eentje toch even in de lens geloerd hebben ? Anderzijds zou het misschien wel een leuke combinatie kunnen opleveren als je dergelijke opstelling combineert met dan een gelijkaardig opstelling maar waar je dan wel gezichtjes ziet of waar de kids dan naar te toe komen ipv weg te gaan. Zo twee beelden naast elkaar denk ik dat het ook wel een leuk gegeven zou zijn.
          En persoonlijk, maar dat is maar mijn gevoel, vind ik dat de kids te weinig loskomen van de drukke achtergrond ....
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment

          Working...
          X