Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kleine Nete

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Kleine Nete

    Oorspronkelijk geplaatst door mvh Bekijk bericht
    Oei! Minder goed begonnen dan ik me had voorgenomen. Nu zou het groter moeten uitkomen (alvast wel het geval op mijn PC).

    Bedankt!
    Niets van aantrekken, ze zijn hier allemaal ooit begonnen.

    Mooie foto waar de schaduwen wat oplichten zouden kunnen gebruiken. De compo zit alvast leuk, het oog heb je dus al.
    ...leeg...

    Comment


    • #17
      Re: De Kleine Nete

      Oorspronkelijk geplaatst door mvh Bekijk bericht
      Oei! Minder goed begonnen dan ik me had voorgenomen. Nu zou het groter moeten uitkomen (alvast wel het geval op mijn PC).

      Bedankt!
      Die oei is niet nodig hoor, verre van zelfs. Alles wat hier geschreven wordt, is met de beste bedoeling geschreven, en dat enkel om iemand vooruit te helpen.
      Zie alle kritiek niet als échte kritiek, maar vooral als tips om het beter of nog beter te doen.
      Pas wanneer je denkt alles te kennen in de fotografie, of een heel dikke nek krijgt zoals ze zeggen, dan mag je oei zeggen, want met die gasten heb ik medelijden .
      Op dus naar de volgende en betere .

      Comment


      • #18
        Re: De Kleine Nete

        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Lijkt me een goede binnenkomen, zeer sfeervol.
        Welkom trouwens op dit boeiend forum
        ik volg ,welkom!!!,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #19
          Re: De Kleine Nete

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Die oei is niet nodig hoor, verre van zelfs. Alles wat hier geschreven wordt, is met de beste bedoeling geschreven, en dat enkel om iemand vooruit te helpen.
          Zie alle kritiek niet als échte kritiek, maar vooral als tips om het beter of nog beter te doen.
          Pas wanneer je denkt alles te kennen in de fotografie, of een heel dikke nek krijgt zoals ze zeggen, dan mag je oei zeggen, want met die gasten heb ik medelijden .
          Op dus naar de volgende en betere .
          Iedereen bedankt voor de fijne reacties en de opbouwende kritiek! Het wordt ten zeerste geapprecieerd.

          Groeten,

          Michiel

          Comment


          • #20
            Re: De Kleine Nete

            Niet slecht. Schaduwen wat oplichten, sensorvlekken verwijderen en zie dat je camera goed horizontaal staat als je reflecties in beeld brengt.
            Welkom
            Grt
            Eric

            Comment

            Working...
            X