Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isr - bel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Isr - bel

    Trage eerste helft.
    Vond het toch een leuke eerste helft.

    Triestige tweede helft nu.
    Het lijkt nonchalance eerste klasse.
    Waarom Hazard vervangen werd snap ik niet.

    Lucky doelpunt voor ons.
    Jan Mulder moet ik gelijk geven: "We hadden al met drie nul moeten voor staan!"
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Isr - bel

    Over wat hééft die het toch?

    Comment


    • #3
      Re: Isr - bel

      De meningen zullen wel weer verdeeld zijn zoals altijd.
      Voor de één een goeie match omdat ze drie punten halen met tien man.
      Voor de ander een archislechte match omdat het spel in de tweede helft nergens op leek.

      Comment


      • #4
        Re: Isr - bel

        Courtois, Hazard en De Bruyne chapeau ! Maar al bij al toch allemaal verwende nesten. Voetbal die je in slaap wiegt. Als je dat vergelijkt met het Europees en in het bij zonder het Spaanse voetbal, dan zijn wij nergens. In die tweede helft hoopte ik dat ze een tegengoal kregen om ze wakker te schudden.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Isr - bel

          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Courtois, Hazard en De Bruyne chapeau ! Maar al bij al toch allemaal verwende nesten. Voetbal die je in slaap wiegt. Als je dat vergelijkt met het Europees en in het bij zonder het Spaanse voetbal, dan zijn wij nergens. In die tweede helft hoopte ik dat ze een tegengoal kregen om ze wakker te schudden.
          Hopelijk trekken ze hier lessen uit.

          Het trok op niks. Hoe men een wedstrijd kan verknoeien en men het zich zichzelf onnodig in de problemen brengt.

          Knappe prestatie van de scheidsrechter bij de tweede gele kaart van Kompany. Wait and see goed toegepast. Echter kon de scheids ook twee keer penalty hebben gefloten, dat moet ook gezegd worden.

          Comment


          • #6
            Re: Isr - bel

            Nuchter bekeken verdiende Israel minstens een punt, maar ja, als je de, (volgens mij), beste keeper ter wereld in je doel hebt staan....
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Isr - bel

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Nuchter bekeken verdiende Israel minstens een punt, maar ja, als je de, (volgens mij), beste keeper ter wereld in je doel hebt staan....
              Als je dan toch nucht wilt bekijken verdiende BE een penalty voor de verdediger die met zijn arm de bal naar buiten werkt...

              Wat Kompany van plan is weet ik niet, maar bij man city is hij ook niet al te sterk bezig en bij de Duivels lukt het niet beter...
              Ik hoop dat hij beseft hoe hard hij zijn team in de steek gelaten heeft door 2 oerdomme fouten te maken...

              Een hekel had ik aan de Bruyne zijn uitleg achteraf:
              Ja we moeten er van bijleren, maar we mogen niet klagen, we hebben 6 op 6...

              als ze dit niveau verder blijven zetten, dan is het in de volgende fase vrij snel afgelopen...
              Tegen Cyprus speelden ze alsof het portugal was,
              Tegen Israel speelden ze alsof het Andorra was,
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #8
                Re: Isr - bel

                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                Over wat hééft die het toch?

                Normen en waarden
                Iedereen kan wel eens een slechte dag hebben
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment

                Working...
                X