Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnersobjectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beginnersobjectief

    ik sta er positief over als je jezelf er een beetje over inleest (weten waar je moet op letten)
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #17
      Re: Beginnersobjectief

      Ok, bedankt..

      Comment


      • #18
        Re: Beginnersobjectief

        Als je 2e hands materiaal koopt dat nog geen 2 jaar oud is, dan heb je nog garantie.
        Ikzelf hou dit regel steeds aan.
        Je koopt dan jong actueel materiaal en je bent zeker dat als er dan toch iets aan zou schelen je dat nog in garantie kan laten herstellen.
        Straatfotograaf in Antwerpen

        Comment


        • #19
          Re: Beginnersobjectief

          Oorspronkelijk geplaatst door skywalker Bekijk bericht
          Een tele of juist een met vast brandpunt?!
          Kun je uitleggen wat het verschil is tussen een tele en vast brandpunt? Bv een 200 f2 of een 24 2.8? Ik weet het niet, maar misschien jij wel?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Beginnersobjectief

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Kun je uitleggen wat het verschil is tussen een tele en vast brandpunt? Bv een 200 f2 of een 24 2.8? Ik weet het niet, maar misschien jij wel?
            Altijd maar forumleden vatten op hun fouten! Ik denk dat iedereen weet wat hij bedoeld. En ja u hebt gelijk, ben je nu aan het genieten, of ben je nu gelukkiger!

            Comment


            • #21
              Re: Beginnersobjectief

              Als bij ons op de club deze vraag gesteld word door beginnende fotografen ,krijgt hij of zij steeds het antwoord te investeren in lenzen en een toestel gewoon te kopen .
              Of anders gezegd koop een kwaliteitsvol objectief die heb je dan levenslang bij normaal gebruik .Echter een toestel veranderd om de zoveel tijd en is meer onderhavig aan slijtage .
              En ook het volgende word hier aan toegevoegd dat het beeld nog altijd door de lens moet , met zo weinig mogelijk fouten .
              Zo objectief als mijn objectieven.....
              bd 616 be MVG Jan

              Comment


              • #22
                Re: Beginnersobjectief

                Oorspronkelijk geplaatst door skywalker Bekijk bericht
                nee maar tot die tijd - om erachter te komen waar mijn voorkeur naar uitgaat..?!
                Ik stel voor: rond en zwart.

                Comment

                Working...
                X