Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gloves

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gloves

    Is het iets?

    Model: Sara van de peer

    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

  • #2
    Re: Gloves

    Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
    Is het iets?

    Model: Sara van de peer

    Nul reacties, hou ik niet van . Wat betreft deze foto heb ik ook wel iets van wat moet je er van zeggen. De oto is okee, je moet van de keiharde belichtinh houden en het dichtlopen van de schaduwen. Voor mij had het een tikkie minder gemogen of iets verder van de achtergrond, waardoor die schaduw wat subtieler
    Wordt

    Comment


    • #3
      Re: Gloves

      nul reacties betekent soms iets. In dit geval omdat het ook nihil waard is.
      De toning is niet mooi, het beeld is niet interessant en de opgestoken vinger is een complete dooddoener. Not done en compleet cliché.

      Ander en beter.

      Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Gloves

        Ik denk dat vooral die vinger het AF-maakt. Kan het ook niet smaken. Komt niet overeen met de expressie.
        Die toning hou ik wel van.

        Comment


        • #5
          Re: Gloves

          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          nul reacties betekent soms iets. In dit geval omdat het ook nihil waard is.
          De toning is niet mooi, het beeld is niet interessant en de opgestoken vinger is een complete dooddoener. Not done en compleet cliché.

          Ander en beter.

          Peter
          Bij een " standaard" beautyshot heb je het dat de fotograaf over out of the box gaat en bij deze knal je al de gedurfde initiatieven de grond in? Mag iets genuanceerder wat mij betreft.
          De foto raakt mij ook niet , maar de fotograaf heeft dingen uitgeprobeerd en " out of the box" getreden. juist bij fotos die men hier niet okee vindt komen veel reactie heb ik gemerkt ( en de hele sterke natuurlijk)

          Comment


          • #6
            Re: Gloves

            Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
            Bij een " standaard" beautyshot heb je het dat de fotograaf over out of the box gaat en bij deze knal je al de gedurfde initiatieven de grond in? Mag iets genuanceerder wat mij betreft.
            De foto raakt mij ook niet , maar de fotograaf heeft dingen uitgeprobeerd en " out of the box" getreden. juist bij fotos die men hier niet okee vindt komen veel reactie heb ik gemerkt ( en de hele sterke natuurlijk)
            Ik ga hier toch even op reageren, want vind sommige comments hier meer gericht op mij dan op de beelden.

            Ten eerste ziet elke fotograaf dat dit GEEN beautyshot is.
            Ten tweede is dit helemaal niet out of the box thinking. Ik zeg dan ook letterlijk dat de opgestoken vinger cliché is en totaal gepasseerd.
            Dus ik knal hier geen gedurfd iniatief in de grond, integendeel het mankeert elke vorm van originaliteit en durf.

            Met iets minder vriendelijke groeten dan normaal,

            Peter
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Gloves

              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Ik ga hier toch even op reageren, want vind sommige comments hier meer gericht op mij dan op de beelden.

              Ten eerste ziet elke fotograaf dat dit GEEN beautyshot is.
              Ten tweede is dit helemaal niet out of the box thinking. Ik zeg dan ook letterlijk dat de opgestoken vinger cliché is en totaal gepasseerd.
              Dus ik knal hier geen gedurfd iniatief in de grond, integendeel het mankeert elke vorm van originaliteit en durf.

              Met iets minder vriendelijke groeten dan normaal,

              Peter
              niks persoonlijks gericht, maar soms snap ik comments gewoon niet

              Met nog even vriendelijke groeten als altijd,

              Comment

              Working...
              X