Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lightroom, geen foto te zien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: lightroom, geen foto te zien

    Het probleem is wel dat Adobe geen support levert als het om problemen met een trial version gaat. Heeft degene die deze topic weer tot leven gewekt heeft (Rubyeyes) ook een trial version, of gaat het om een officiële versie? In het laatste geval, en als wij je hier niet zouden kunnen helpen: --> Adobe Support contacteren, of alvast via de Photoshop Family forums je vraag stellen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: lightroom, geen foto te zien

      Misschien de GPU uitschakelen, hielp in andere gevallen ook (crash development module).
      Onder preferences/performance...
      ...leeg...

      Comment


      • #18
        Re: lightroom, geen foto te zien

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Misschien de GPU uitschakelen, hielp in andere gevallen ook (crash development module).
        Onder preferences/performance...
        Ging net hetzelfde voorstellen. Die gpu is dikke brol als je videokaart niet wordt herkend... Best eens uitzetten bij je instellingen, tabblad 'prestaties'


        Sent from my iPad using Tapatalk
        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

        Comment


        • #19
          Re: lightroom, geen foto te zien

          Kan je miss iets meer uitleg geven hoe ik de GPU kan uitzetten?

          Comment


          • #20
            Re: lightroom, geen foto te zien

            Dan ga je naar de instellingen/preferences, en op het tabblad prestaties/performance kan je dat uitschakelen (staat standaard aan).
            ...leeg...

            Comment


            • #21
              Re: lightroom, geen foto te zien

              Oorspronkelijk geplaatst door Rubyeyes Bekijk bericht
              Kan je miss iets meer uitleg geven hoe ik de GPU kan uitzetten?
              3 topics geleden, gestart op 3/01 heb ik deze quote gepost, met als onderwerp blauw scherm in LR'

              'Met Adobe raadde aan om deze uit te
              schakelen via : bewerken / voorkeuren / prestaties en het vinkje GPU uit te schakelen,
              allicht handige tip voor wie het nog voor heeft''

              Succes, werkt echt bij mij

              Comment


              • #22
                Re: lightroom, geen foto te zien

                Ter info,

                Eindelijk opgelost, ik ben met de pc naar een repair service geweest en de man heeft na wat zoekwerk en testen van de videokaart en dergelijk vastgesteld dat de harddisk versleten was.
                Ik heb een ssd harddisk van 500 GB laten en plaatsen en extra disk van 4 TB. hopelijk kan ik hiermee weer een tijdje verder, werkt wel knap snel nu.

                Kan ik eindelijk LR gaan leren ik heb mij een abonnement genomen op LR6 CC en Photoshop.
                Alvast bedankt iedereen om mee te denken en om een oplossing te zoeken.

                Groetjes
                Herman
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment


                • #23
                  Re: lightroom, geen foto te zien

                  Tip om LR te leren: de video cursussen van Piet Van den Eynde of één van zijn workshops of één van zijn boeken.
                  TOP-materiaal.
                  Straatfotograaf in Antwerpen

                  Comment

                  Working...
                  X