Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stofzuiger nodig.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe stofzuiger nodig.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Stofzuiger zojuist afgeleverd en natuurlijk sofort uit de doos gehaald en sofort even geprobeerd.
    t' is een uit de kluiten gewassen model en super mooi afgewerkte stofzuiger.
    Ver geleken met onze Dyson is het een luxe voor onze oren en toch veel meer zuigkracht.
    Die bediening (met display) aan het handvat vind ik ook heel praktisch.
    Vergeleken met wat ik al in mijn leven heb gehad dan kan niks aan die Nilfisk tippen.
    Zit er nog een stofindicator op?
    Die geeft dus een aanduiding van de hoeveelheid stof en dus wanneer je de stofzak moet vervangen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe stofzuiger nodig.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Stofzuiger zojuist afgeleverd en natuurlijk sofort uit de doos gehaald en sofort even geprobeerd.
      t' is een uit de kluiten gewassen model en super mooi afgewerkte stofzuiger.
      Ver geleken met onze Dyson is het een luxe voor onze oren en toch veel meer zuigkracht.
      Die bediening (met display) aan het handvat vind ik ook heel praktisch.
      Vergeleken met wat ik al in mijn leven heb gehad dan kan niks aan die Nilfisk tippen.
      Proficiat met de aankoop. Je zal daar geen spijt van hebben. Deze nieuwe modellen van Nilfisk zijn dus een pak handiger dan de vroegere ton-vormige slede Nilfisk's. Die hadden nogal eens de neiging om bij een hindernis uit evenwicht te gaan en omver te tuimelen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe stofzuiger nodig.

        Ik heb nog niet naar de handleiding gekeken Theo, ik kan wel de zuigkracht regelen op het handvat en dat zie je ook op het display.
        Zal morgen eens snel de handleiding doornemen en dan zinnig antwoorden.

        Wel Pol, mijn vrouw heeft vroeger zo'n tonneke gehad en ze was daar heel tevreden over, maar zoals je zegt, het nieuwe model is erg handig hoor en is behoorlijk stil voor zo'n krachtige machine.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X