Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ruitenwissers..?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ruitenwissers..?

    heeft Ford geen voorruit ontdooiing ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #32
      Re: ruitenwissers..?

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      heeft Ford geen voorruit ontdooiing ?
      Ik dacht dat iedere Ford met iet of wat uitrusting verwarmde voorruiten heeft.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #33
        Re: ruitenwissers..?

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Ik dacht dat iedere Ford met iet of wat uitrusting verwarmde voorruiten heeft.
        was al eerder gezegd, maar heb erover gekeken ...
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #34
          Re: ruitenwissers..?

          Sinds ik met pensioen ben niets meer aangevroren.

          Comment


          • #35
            Re: ruitenwissers..?

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            heeft Ford geen voorruit ontdooiing ?
            yep.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Re: ruitenwissers..?

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Sinds ik met pensioen ben niets meer aangevroren.
              Da's wel een voordeel niet, wij warme gepensioneerden.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #37
                Re: ruitenwissers..?

                Na de winterbanden als onderwerp gehad te hebben er even bij vermelden dat je gewoon winterruitenwissers moet plaatsen.
                Die kan je gemakkelijk herkennen omdat ze er uit zien als een tuinhark AHAHAHHA (grapje natuurlijk)

                ff serieus nu...

                Meestal is je raam ook bevroren, vol ijs en of sneeuw. Het meeste krab ik weg en dan even de spuitbus ondooier van den aldi of lidl (ben niet zeker) en dat gaat perfect.
                Raam is in 5 seconden ontdooid en de wissers zijn ook direct los zonder te forceren.

                Ik denk (maar ben niet zeker) dat in die spuitbussen isopropanol zit(de geur trekt er toch op), dus is nog goed als ontvetter ook.

                MAAR... Ik gebruik dat product nu al zo een 3-tal jaar en stel wel vast dat ik bijna elk jaar nieuw ruitenwissers moet plaatsen omdat ze niet goed meer aftrekken!! Allemaal strepen in beeld. terwijl ik vroeger toch meerdere jaren deed met 1 setje. Is er een verband? geen idee. Ik laat nogtans origineel wissers plaatsen bij een oficieel VW garage.

                Comment


                • #38
                  Re: ruitenwissers..?

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht

                  Ik denk (maar ben niet zeker) dat in die spuitbussen isopropanol zit(de geur trekt er toch op)
                  De geur wel, inderdaad maar als je isopropanol zuiver gebruikt werkt dat niet echt, de ruit zal dooien en meteen daarna terug aanvriezen, komt omdat isopropanol perfect mengt met water, er moet dus ook nog wat anders bij zitten.

                  Sommige soorten rubber verharden makkelijk en het is een feit dat sommige producten dat proces gaan versnellen.
                  Maar of het nu echt daar door komt ??? Er bestaan ook producten om rubber soepel te houden, zoals vaseline of waskaars
                  maar of dat een goed idee is om te gebruiken op je ruitenwissers........

                  Comment


                  • #39
                    Re: ruitenwissers..?

                    hallo;
                    Het weerbericht wat volgen,en s'avonds wat karton er tussen steken helpt ook.

                    Comment


                    • #40
                      Re: ruitenwissers..?

                      zet ze rechtop, of steek er een stuk karton onder

                      mvg
                      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                      www.korandoke.be

                      Comment


                      • #41
                        Re: ruitenwissers..?

                        Oorspronkelijk geplaatst door steemar Bekijk bericht
                        hallo;
                        Het weerbericht wat volgen,en s'avonds wat karton er tussen steken helpt ook.
                        Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                        zet ze rechtop, of steek er een stuk karton onder

                        mvg
                        Zie #9

                        Comment


                        • #42
                          Re: ruitenwissers..?

                          Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                          zet ze rechtop...
                          das een heel goeie
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #43
                            Re: ruitenwissers..?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            das een heel goeie
                            grt,bouk.
                            Zie je in de streken/landen waar 's winters veel sneeuw valt overal hoor bouk.
                            Last edited by Guest17; 30 januari 2015, 14:54. Reden: Woordcorrectie

                            Comment

                            Working...
                            X