Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pechsteentje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Pechsteentje.

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Zit in mijn verzekering in,
    maar voor onze mercedes is dat niet verzekerd, waarom zouden we ook, op 15 jaar en 260.000km nog nooit glasbreuk gehad...
    mijn clio had op 11jaar en 90.000km ook nog steeds zijn originele ruit, de Chevrolet van mijn schoonbroer heeft 20jaar op 280.000km ook nog steeds de eerste ruit...
    Je moet eens optellen hoe belachelijk veel geld we zouden wegsmijten als we dat zouden verzekeren
    Ik rij al van 1987 met MB en heb nog nooit een barst gehad in de originele voorruit ( één ruit heeft wel eens een barst gehad en deze was een vervanging van carglass).

    Comment


    • #32
      Ik ben beginnen autorijden in 1975 en heb blijkbaar geluk gehad…… nog nooit een barst of sterretje in mijn voorruit gehad….
      Last edited by Franciskine; 28 januari 2015, 18:57.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #33
        Re: Pechsteentje.

        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Heb ooit bij mijn Mercedes C teveel putjes gehad met steentjes en was bij carglass vervangen doch deze ruit had al snel een barst bij MB een nieuwe laten steken wat goedkoper was en geen problemen mee gehad.
        Je moet wat geluk heen hé Francois, ik heb op 39 jaar nooit geen ruit hoeven te vervangen, nu op anderhalf jaar
        tijd heb ik er drie, twee in mijn Mercedes C en nu een in de Subaru.

        Comment


        • #34
          Re: Pechsteentje.

          Hoi vandaag is het sterretje in mijn voorruit aangepakt, het is toch nog beetje zichtbaar maar zou naar het schijnt niet meer verder barsten !

          Comment


          • #35
            Re: Pechsteentje.

            Hier zelf 2 sterretjes gerepareerd met een doe-het-zelf kitje van een 20-tal euro. Via http://www.vitrofix.com/

            Comment


            • #36
              Re: Pechsteentje.

              Bij carglass heb ik mindere ervaringen. oa zwarte vingerplekken op een witte dakhemel enz.. gwn slordigheid. Ook sterretjes in de ruit die niet goed gemaakt zijn.

              Bij Sylco daarentegen heel content. De ruiten komen van dezelfde fabrikant en werken veel ordelijker. En dit voor 1/3de van de prijs bij carglass. Maak nog wat meer overdreven reclame met wannabe acteurs, en wij maar betalen
              Life through a lens..

              Comment


              • #37
                Re: Pechsteentje.

                Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                Bij carglass heb ik mindere ervaringen. oa zwarte vingerplekken op een witte dakhemel enz.. gwn slordigheid. Ook sterretjes in de ruit die niet goed gemaakt zijn.
                Hoe zeker ben je dat het sterretje niet goedgemaakt is?

                Sommige mensen denken dat repareren van het sterretje betekent dat je het sterretje niet meer ziet.
                Dat is zeker niet het geval.

                repareren van het sterretje betekent dat het niet meer zal verder barsten...
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #38
                  Re: Pechsteentje.

                  Het sterretje in mijn voorruit dat gisteren hersteld is werd uitgevoerd door AUTOGLASSCLINIC, heb firmawagen en toen ik naar de leasingmaatschappij belde hebben ze mij direct doorverbonden met AutoGlassClinic, zeer snelle herstelling (dag na contact) ter plaatse op mijn werk, ze waren stipt op tijd. Hoe goed de herstelling uitgevoerd is weet ik niet.
                  Senn
                  Last edited by Sennheiser; 29 januari 2015, 07:07.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Pechsteentje.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Hoe zeker ben je dat het sterretje niet goedgemaakt is?

                    Sommige mensen denken dat repareren van het sterretje betekent dat je het sterretje niet meer ziet.
                    Dat is zeker niet het geval.

                    repareren van het sterretje betekent dat het niet meer zal verder barsten...
                    En juist dat was het probleem
                    Life through a lens..

                    Comment


                    • #40
                      Re: Pechsteentje.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                      En juist dat was het probleem
                      Ok, dan was het niet goed gefixed, dat is zo klaar als pompwater.

                      'k wou het misverstand vermijden dat sommige mensen denken, dat een sterretje laten repareren gelijk staat aan: het niet meer zien.
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment

                      Working...
                      X