Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stilte.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Stilte.....

    Proficiat met je HoF, prachtige plaat!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #32
      Re: Stilte.....

      Dik verdiend! Proficiat met je HoF!
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #33
        Re: Stilte.....

        Amai die reacties hier... Heel veel lof al gekregen, ik ga eerlijk zijn zoals altijd. Ik mis toch nog wat drama, met deze wolken vind ik het spijtig dat dit er is uitgekomen, volgens mij zat hier nog meer in. De lijn schuim in de zee is duidelijk bedoeld als voorgrond en lead in, zeker goed, maar neemt te veel beeld in beslag en links in de wolken is het alleen maar zwart. Dus ik zou een andere uitsnede kiezen of tijdens opname iets meer inzoemen.
        Wat me direct opviel is dat de foto redelijk compositorisch in onbalans is, dat is moeilijk uit te leggen, maar het lichte gedeelte trekt te veel aandacht en daardoor geeft dit onbalans in dit beeld
        Dit is ongeveer de crop die ik bedoel: http://i1293.photobucket.com/albums/...psils2wptc.jpg (screenshot van mijn scherm, ik zal hem volgende week van mijn photobucket wegdoen)
        Ik hoop dat ik niet verkeerd begrepen wordt, maar ik vond de reacties hier wat overdreven en vond het nodig wat tegen gewicht te leveren
        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

        Comment


        • #34
          Re: Stilte.....

          Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
          Amai die reacties hier... Heel veel lof al gekregen, ik ga eerlijk zijn zoals altijd. Ik mis toch nog wat drama, met deze wolken vind ik het spijtig dat dit er is uitgekomen, volgens mij zat hier nog meer in. De lijn schuim in de zee is duidelijk bedoeld als voorgrond en lead in, zeker goed, maar neemt te veel beeld in beslag en links in de wolken is het alleen maar zwart. Dus ik zou een andere uitsnede kiezen of tijdens opname iets meer inzoemen.
          Wat me direct opviel is dat de foto redelijk compositorisch in onbalans is, dat is moeilijk uit te leggen, maar het lichte gedeelte trekt te veel aandacht en daardoor geeft dit onbalans in dit beeld
          Dit is ongeveer de crop die ik bedoel: http://i1293.photobucket.com/albums/...psils2wptc.jpg (screenshot van mijn scherm, ik zal hem volgende week van mijn photobucket wegdoen)
          Ik hoop dat ik niet verkeerd begrepen wordt, maar ik vond de reacties hier wat overdreven en vond het nodig wat tegen gewicht te leveren
          Wat bedoel met "mis hier drama in de lucht"? Vind persoonlijk toch veel drama te zien. En dat li volledig zwart is is toch ook niet juist. Ik zie donker grijs met detail. Heb zo juist met mijn pipet in het donkerste gedeelte gemeten en er werd geen zwart gemeten. Misschien is jou scherm toch ietske te donker?
          Je uitsnede vind ik ook wel mooi maar ik vond die witte schuimstreep een meerwaarde in mijn foto....smaken verschillen hé
          De foto....licht-donker....het was nu eenmaal zo.
          En neen...ik begrijp het zeker niet verkeerd....ieder zijn mening over de foto...apprecieer ik enorm.
          Bedankt voor je eerlijke mening!

          Iedereen bedankt voor de lovende reacties!!

          Gr Pascale
          Last edited by tantine; 28 januari 2015, 08:38.
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #35
            Re: Stilte.....

            Als er veel reacties op een foto gepost worden en hier in positieve zin, roept dit bij mij datgene op dat ook ik wil reageren om te zeggen dat deze bij mij aan de muur mag in groot formaat.

            Comment


            • #36
              Re: Stilte.....

              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
              Wat bedoel met "mis hier drama in de lucht"? Vind persoonlijk toch veel drama te zien. En dat li volledig zwart is is toch ook niet juist. Ik zie donker grijs met detail. Heb zo juist met mijn pipet in het donkerste gedeelte gemeten en er werd geen zwart gemeten. Misschien is jou scherm toch ietske te donker?
              Je uitsnede vind ik ook wel mooi maar ik vond die witte schuimstreep een meerwaarde in mijn foto....smaken verschillen hé
              De foto....licht-donker....het was nu eenmaal zo.
              En neen...ik begrijp het zeker niet verkeerd....ieder zijn mening over de foto...apprecieer ik enorm.
              Bedankt voor je eerlijke mening!

              Iedereen bedankt voor de lovende reacties!!

              Gr Pascale
              tja zwart was het verkeerde woord feitelijk, te donker tov het lichte is meer het correct voor mij
              tja en meningen op forums, 't is niet altijd gemakkelijk de juiste woorden en formulering te vinden, in tekst zit niet veel gevoel zonder een hele proza te schrijven
              Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

              Comment


              • #37
                Re: Stilte.....

                Natuurlijk (sic) heel mooi?
                ...leeg...

                Comment


                • #38
                  Re: Stilte.....

                  Proficiat met je verdiende HOF !!
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Stilte.....

                    Proficiat met de Hof.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Stilte.....

                      Had deze al wel een klein beetje verwacht in de HOF...Dik verdiend Pascale...Proficiat...
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X