Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meervoudige belichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • meervoudige belichting


    in het voorprogramma van Anne Clark speelde Flesh&fell daarbij had ik al wat uit geprobeerd met die meervoudige belichting, wat zegt deze?

  • #2
    Re: meervoudige belichting

    Soms kan het meevallen denk ik maar voor mij hier niet.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: meervoudige belichting

      Ik volg hier, kan mij niet direct bekoren. Al denk ik wel dat het soms een meerwaarde kan geven als alles goed zit. De gitarist ziet er stukken beter uit dan de zangeres, ligt volgens mij aan de beweging van de personen.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: meervoudige belichting

        Kris, er zit iets niet goed met de meervoudige belichting. Ik zie je exif niet, dus kan niet zo direct zien waar het aan ligt, maar je blijft de scheidingslijn in de overgangen teveel zien. Wel een leuk standpunt gekozen hier

        Comment


        • #5
          Re: meervoudige belichting

          Deze doet het niet voor mij omdat het meer wat van een mislukte opname heeft dan van een creatieve bewuste dubbele belichting.
          Ik denk dat dergelijke omstandigheden zich daar niet zo goed toe lenen, ik ken je sluitertijd niet, waarschijnlijk is een vrij trage sluitertijd in deze omstandigheden het geschikste ?
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: meervoudige belichting

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Kris, er zit iets niet goed met de meervoudige belichting. Ik zie je exif niet, dus kan niet zo direct zien waar het aan ligt, maar je blijft de scheidingslijn in de overgangen teveel zien. Wel een leuk standpunt gekozen hier
            EXIFS: S1/80 F2.8 24/70@29mm en dit voor beide 'beelden'.
            De scheidingslijn is die minder zichtbaar met een langere sluitertijd?

            ik heb er nog eentje met 3 belichtingen

            Comment


            • #7
              Re: meervoudige belichting

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              EXIFS: S1/80 F2.8 24/70@29mm en dit voor beide 'beelden'.
              De scheidingslijn is die minder zichtbaar met een langere sluitertijd?

              ik heb er nog eentje met 3 belichtingen
              Bedankt Kris Ja idd de scheidingslijn wordt minder zichtbaar met een relatief langere belichting. En dat hoeft niet veel te zijn hoor

              Comment

              Working...
              X