Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De blik van een onschuldig kind.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De blik van een onschuldig kind.



    Ben mij bewust van het strikje, maar wou die toch tonen.
    ISO800
    f 5.0
    1/200
    28mm

    Tips of opmerkingen zijn steeds welkom.

  • #2
    Re: De blik van een onschuldig kind.

    De jonge dame staat er beeldig op

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: De blik van een onschuldig kind.

      Spreekt mij niet aan. Ik vind het licht te hard en te direct. Ik zie te weinig van de ogen van het "onschuldig" kind. Dit lijkt op het gebruik van de ingebouwde flitser. Deze geeft bijna nooit flaterende foto's alleen als invulflits is dezw vaak goed te gebruiken. Verder is de foto wel geslaagd.
      "The important thing is not the camera but the eye..............

      but the camera helps "

      Comment


      • #4
        Re: De blik van een onschuldig kind.

        Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk bericht
        Spreekt mij niet aan. Ik vind het licht te hard en te direct. Ik zie te weinig van de ogen van het "onschuldig" kind. Dit lijkt op het gebruik van de ingebouwde flitser. Deze geeft bijna nooit flaterende foto's alleen als invulflits is dezw vaak goed te gebruiken. Verder is de foto wel geslaagd.
        Aangaande de flitser ben je hier toch volledig verkeerd Dit is dus niet gedaan met de ingebouwde flitser. Het is wel mijn eerste dag dat ik eens fatsoenlijk met mijn flits ging werken en in een donkere gang zonder iets van verlichting is dat geen senicure.

        @yves23 bedankt voor de reactie.

        Comment


        • #5
          Re: De blik van een onschuldig kind.

          Probeer de flits eens te bouncen via de muur als deze wit is of via plafond.
          "The important thing is not the camera but the eye..............

          but the camera helps "

          Comment


          • #6
            Re: De blik van een onschuldig kind.

            Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk bericht
            Probeer de flits eens te bouncen via de muur als deze wit is of via plafond.
            Dat was net het probleem hier, hier was alles van zwarte plastiek met hier en daar een beetje witte watten. En door de zwarte plastiek tegen het plafond verkreeg ik geen weerkaatsing van het flitslicht. Had hier mss een diffuser uitkomst geboden dan?

            Comment


            • #7
              Re: De blik van een onschuldig kind.

              Had we al iets geholpen. En dan onder een hoek van 45 graden. Probeer maar eens uit.
              "The important thing is not the camera but the eye..............

              but the camera helps "

              Comment


              • #8
                Re: De blik van een onschuldig kind.

                Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk bericht
                Had we al iets geholpen. En dan onder een hoek van 45 graden. Probeer maar eens uit.
                Bedankt voor de tip.

                Comment


                • #9
                  Re: De blik van een onschuldig kind.

                  Ziet er niet zo onschuldig uit,maar het genre spreekt me niet aan alhoewel Haaloween dicht bij is.
                  Mvg
                  Suske

                  Comment


                  • #10
                    Re: De blik van een onschuldig kind.

                    Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                    Ziet er niet zo onschuldig uit,maar het genre spreekt me niet aan alhoewel Haaloween dicht bij is.
                    Mvg
                    Suske
                    Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Ik was gevraagd in de zwemclub van de dochter om de Halloween happening te komen fotograferen en daar ik nog niet veel (geen) ervaring had om met de flits te werken heb ik er eens van geprofiteerd om ervaring op te doen. Gelukkig waren ze heel blij met de resultaten.

                    Comment

                    Working...
                    X