Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ardens tafereel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ardens tafereel

    Om het topic niet met het honderste 'Ninglinspo' te starten toch is deze daar ook genomen.
    herfst geeft toch extra dimensie.
    T is 3sec met Lee light filter


    de tips zijn zeker terecht, in deze update zouden die moeten aangepast zijn:
    Last edited by primaatje; 31 oktober 2014, 20:11.

  • #2
    Re: Ardens tafereel

    mooie foto ,compo vind ik ook mooi ,ook heel mooi die herfstkleuren ,al trekt mijn aandacht naar die felgroene vlek in het midden ,is dit flair ? er zit daar schuinboven ook nog een gele
    ook wat ruis in het water ,maar dat bederft de pret niet

    Comment


    • #3
      Re: Ardens tafereel

      Kan me heel goed in Patrick zijn commentaar vinden.
      Boven de waterval lijkt er een groenwaas te zijn ?
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Ardens tafereel

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        mooie foto ,compo vind ik ook mooi ,ook heel mooi die herfstkleuren ,al trekt mijn aandacht naar die felgroene vlek in het midden ,is dit flair ? er zit daar schuinboven ook nog een gele
        ook wat ruis in het water ,maar dat bederft de pret niet
        Patrick, je hebt gelijk ik had het zelfs niet gezien, update zou moeten beter zijn,

        Comment


        • #5
          Re: Ardens tafereel

          Prachtige beeld met heerlijke lichtval! Met Lee light filter bodoel je de Big Stopper of iets anders?
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment


          • #6
            Re: Ardens tafereel

            Prachtig van kleur en detail, ik was er ooit maar kwam niet met zoiets moois thuis...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Ardens tafereel

              Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
              Prachtige beeld met heerlijke lichtval! Met Lee light filter bodoel je de Big Stopper of iets anders?
              Lee heeft een 'light' filter die 6 stops tegenhoudt, bij de big stopper zijn er dat 10, die 10 zou te zwaar zijn geweest.

              Comment


              • #8
                Re: Ardens tafereel

                hoewel hetgene op de foto staat een warboel is, vind ik het heel goed geslaagd.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X