Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Tablet SM-P9O5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Samsung Tablet SM-P9O5

    Standaard e-mailprogramma van Android werkt hier prima met correcte instellingen ... geen nood aan iets anders.
    Vroeger al van alles geprobeerd en kan niets vinden dat beter werkt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Samsung Tablet SM-P9O5

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Standaard e-mailprogramma van Android werkt hier prima met correcte instellingen ... geen nood aan iets anders.
      Vroeger al van alles geprobeerd en kan niets vinden dat beter werkt.
      100% mee eens
      Was hier met drie dingen tegelijk bezig en het schijnt dat mannen nog geen twee dingen tegelijk kunnen doen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Ik zweer toch bij K9 mail….. Waarschijnlijk ook omdat ik het gewoon ben van in het begin…..
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: Samsung Tablet SM-P9O5

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik zweer toch bij K9 mail….. Waarschijnlijk ook omdat ik het gewoon ben van in het begin…..
          Gebruik ik nu ook en werkt ook prima.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Samsung Tablet SM-P9O5

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Gebruik ik nu ook en werkt ook prima.
            Zoals gezegd gebruik ik het vooral omdat het een goed overzicht geeft van al mijn mailboxen. Op mijn domein zie ik in 1 oogopslag in welke mailboxen mail zit en als ik een mail stuur is 1 klik voldoende om de juiste afzender te kiezen. Het gebruiksgemak is bijna even groot als bij Pegasus mail waar ik dezelfde mailboxen beheer en een 30-tal "identities" met verschillende e-mailadressen en hun bijhorende signatures.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #21
              Re: Samsung Tablet SM-P9O5

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              BTW: K9Mail ziet er zo uit (colorcoding per mailbox e.d.)
              .../...
              Op mijn domein zie ik in 1 oogopslag in welke mailboxen mail zit en als ik een mail stuur is 1 klik voldoende om de juiste afzender te kiezen.
              Hey, ik begrijp de punten die je aanhaalt en breek de programma's die een ander wenst te gebruiken daarom zeker niet af.
              Maar ik zie dezelfde mogelijkheden zoals jij aanhaalt ook in het standaard e-mailprogramma van mijn smartphone.
              Eveneens een kleur per mailbox en het selecteren van een afzender kan eveneens met één klik bij het aanmaken van een nieuwe e-mail.
              Ik denk dat het eerder een "gewoonte" is om een bepaald programma te gaan gebruiken en iedereen wat vasthoudt aan wat hij al langer gebruikt.

              Afhankelijk hoe je de view instelt, ziet het er zo uit.

              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X