Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de vinger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: de vinger

    Proficiat met je hof. Ook ik deel de mening dat je mensen die niet op de foto willen hun wens moet respecteren. Het is wel een knappe foto, daar kan je niet omheen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #17
      Re: de vinger

      Ook een dubbelgevoel.....Zelf zou ik in dit geval een foto als deze niet op het internet plaatsen...Je moet respect hebben als iemand niet op de foto wil.
      Buiten dat is het wel een goede foto, met mooie omzetting....Proficiat met deze HOF.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #18
        Re: de vinger

        Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        ... jonge mensen die vechten tegen het systeem, eentje van geld, hebzucht, macht, uitschot en verderf.
        en wat denken "wij" zie ze daar nu zitten dat uitschot en verderf.
        Je kent het verhaal niet achter deze man dus moeilijk om te veralgemenen.
        Er kunnen veel redenen zijn waarom hij daar zo zit.
        Met zulke uitspraken heb ik het wel moeilijk. Iedereen kan kansen krijgen.
        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

        Comment


        • #19
          Re: de vinger

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Ook een dubbelgevoel.....Zelf zou ik in dit geval een foto als deze niet op het internet plaatsen...Je moet respect hebben als iemand niet op de foto wil.
          Buiten dat is het wel een goede foto, met mooie omzetting....Proficiat met deze HOF.
          ik ga hier geen discutie houden of een foto al dan niet zou mogen getoond worden ! als BD beslist om deze te verwijderen ,heb ik daar helemaal geen problemen mee !! ik ga hier niet uitweiden hoe deze foto tot stand is gekomen enz.. zelf heb ik heel lang getwijfeld of ik hem zou plaatsen of niet. als je kijkt wat er op TV en internet wordt getoond , of hier in Belgie zelf op tentoonstellingen al dan niet door bekende fotografen waarvan men het normaal vind dat zij ergere vreselijke dingen laten zien, is mijn foto een braaf fotoke. ik heb gewoon het echte leven laten zien waarmee we dagelijks geconfronteerd worden !!! dus aub , wilt ge daar verder over discuteren, doe het dan in chit chat of zo . kijk naar straatleven en zwart wit en je ziet al genoeg mensen gefotografeerd die ook hun toestemming niet hebben gegeven !!
          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

          Comment


          • #20
            Re: de vinger

            Ijzersterk, proficiat met je HoF
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #21
              Re: de vinger

              Ik vind het een biezonder geslaagde en sprekende foto, proficiat met je HoF man.

              Gr. Bernard.

              Comment

              Working...
              X