Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pano HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pano HDR

    ik weet het, ze blijven maar komen die van het MAS, ze zijn bijna uitgeput ;-)
    Dit is een reeks van 20 opnamen, 4 rechtopstaande foto's naast elkaar, telkens in een 5x belichting via HDR.
    Alle commentaar welkom, best met zwarte achtergrond te bekijken...



    Alvast bedankt voor het kijken...
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: pano HDR

    ondanks de HDR voelt de foto contrastloos aan. Het mooie staaltje architectuur smelt weg tussen de andere ordinaire gebouwen, dat kan toch de bedoeling niet zijn..
    Het gebouw had er prominenter moeten uitkomen, mss was HDR toch niet het beste om te doen

    Comment


    • #3
      Re: pano HDR

      Voor mij niet zo gslaagd, helaas. Vaak en dus meestal zijn weerspiegelingen donkerder en dat is hier het tegenovergestelde. Hij komt in zijn totaliteit iets te licht over.

      Comment


      • #4
        Re: pano HDR

        Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
        Het gebouw had er prominenter moeten uitkomen, mss was HDR toch niet het beste om te doen
        ik heb andere foto's van enkel het gebouw gepost, dus dit was bewust een andere keuze.
        Je opmerking ivm HDR begrijp ik niet goed, het aantal stops tussen licht en donker was gewoon te groot om alles in 1 shot te nemen, dus moest ik wel voor meerdere belichtingen gaan en dus HDR. Zie jij dan andere mogelijkheden in die omstandigheden?
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment

        Working...
        X