Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neem gerust plaats + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neem gerust plaats + update

    Nog een laatste van tijdens ons verblijf in Port Greve. De vertekening van de mand van het torentje door de breedhoek heb ik eens proberen wegwerken in photoshop, maar het lukte me niet, ik heb het uiteindelijk maar
    zo gelaten
    mvg Christophe

    Sunset at Port Greve by stoph en steph, on Flickr

    Hier de update rekening houdend met enkele tips die ik hier heb gekregen. Ik heb de foto wel weer van 0 bewerkt, m'n bewerkte raw bestanden gooi ik daarna meestal in de prullenmand, omdat dit om files van 100mb en meer gaat, de originele
    raw houd ik altijd. Daarom zie je wel wat kleurverschil, er zit mss iets minder warmte in de foto.
    Port Greve Sunset by stoph en steph, on Flickr
    Last edited by stephenstoph; 3 oktober 2014, 12:30.

  • #2
    Re: Neem gerust plaats

    Mis een klein beetje het wow gevoel, maar voor de rest is het in orde (ik vind de zon-ster wel heel mooi). Een klein detail: achter het torentje komt juist iets piepen zo te zien van iets dat erachter staat, had misschien kunnen vermeden worden. Vervorming mand: als je niets gezegd had, was er niemand over gevallen
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

    Comment


    • #3
      Re: Neem gerust plaats

      Nou ,nou, ik kan gerust stoppen met fotograferen, als er zulke mooie platen van "mijn" eiland worden gemaakt.
      Vooral het goud op de stenen en op het bankje, is erg mooi. Ook complimenten voor de compo.
      Behalve het eerder genoemde piepje, zou je er over kunnen denken om de 2e pier(uiterst rechts) te laten verdwijnen. Niet afsnijden, hoor.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Neem gerust plaats

        mooie opname met prachtig licht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Neem gerust plaats

          Bedankt voor de feedback! Het uitsteeksel aan de toren was me nog niet eens opgevallen, en is inderdaad iets dat weg moet, raar dat ik erover heb gekeken.
          En de pier is inderdaad ook wel weg te werken
          vriendelijke groeten, Christophe

          Comment


          • #6
            Re: Neem gerust plaats

            mooie kleuren en licht
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: Neem gerust plaats

              Voor mij genoeg wow gevoel

              Comment

              Working...
              X