Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone verandert in een Digitale Spiegelreflexcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: iPhone verandert in een Digitale Spiegelreflexcamera

    Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    Ik vind dat één van de grootste voordelen dat er is, je kan niet enkel het formaat kiezen waarin je foto moet genomen worden maar je hebt zoveel meer mogelijkheden "in je hand" en je kan de foto's direct bewerken, mailen, posten op social media. Een swipe naar links/rechts en je kan slowmotion/timelaps films maken, bewerken in iMovie op de iPhone en de resultaten zijn prachtig. Ik wil gerust een privé-film delen die ik enkel gemaakt en bewerkt hebt met een iPhone 5, geen computer aan te pas gekomen! Wel de kwaliteit op 1080p zetten voor de beste kwaliteit.

    https://www.youtube.com/watch?v=csuL...8s7bMwATjsVDIw

    Copyright natuurlijk ;-), niet delen en/of gebruiken :-)
    Knap gedaan en voor op het net mooie kwaliteit.
    Filmpje is kwalitatief wel heel goed (voor hetgeen ik er van ken), totdat je aan de foto's komt, die vind ik minder geslaagd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #62
      Re: iPhone verandert in een Digitale Spiegelreflexcamera

      Het probleem de dag van vandaag (eigenlijk altijd al zo geweest) dat de meeste mensen genoeg hebben aan de kwaliteit van een phone of compactje.
      De reden daarvoor is héél simpel, mensen bekijken hun opnames/filmpjes met emotie en dat emotioneel moment is hetgeen wat telt en niet de kwaliteit.

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #63
        Re: iPhone verandert in een Digitale Spiegelreflexcamera

        Thanks. Eigenlijk gewoon op 10minuutjes in elkaar gestoken op weg naar huis :-) Het licht was niet ideaal buiten zo tijdens de bewolkte winterdag en ondertussen de iPhone 6 (+) wat wel een verbetering is.

        Comment

        Working...
        X