Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Malou V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Malou V

    Ook deze opname gemaakt met een oude Petzval-portretlens, met balg op Canon 5D Mark II.
    .

    .
    groeten, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Malou V

    Petzval is ook te krijgen voor DSLR's directe mount. Met insteek diafragma's . Ook deze doet het heel goed Henk, proficiat voor het experimenteren.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Malou V

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Petzval is ook te krijgen voor DSLR's directe mount. Met insteek diafragma's . Ook deze doet het heel goed Henk, proficiat voor het experimenteren.
      Ik weet het Steven, en ik heb het ook overwogen. Maar het Petzval-effect (de onscherpe draaiing in het beeld) van die Lomography Petzvallens is zó sterk dat ik het niet mooi meer vind. Deze lens heeft dat ook, maar dat valt buiten de beeldcirkel van kleinbeeld (deze lens dekt op de platencamera 20x25 cm uit). Met deze combinatie krijg ik precies wat ik wil voor portretten.
      Groeten, bedankt voor de reactie(s). Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Malou V

        Voor diegenen die willen zien waarmee deze plaat gemaakt is... (en waarvoor Duct tape al niet goed voor is...)



        MOD mijn computer sloeg op hol... tweede zelfde bericht aub verwijderen, groeten Henk
        Last edited by Henk47; 21 september 2014, 23:21.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Malou V

          Voor diegenen die willen zien waarmee deze plaat gemaakt is... (en waarvoor Duct tape al niet goed voor is...)

          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X