Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olieraffinaderij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ESSO olieraffinaderij

    Volg de positieve reacties en mag in z/w blijven.

    Gr, Daniel.

    Comment


    • #17
      Re: ESSO olieraffinaderij

      Zou het kunnen dat de titel niet klopt?
      Ik werk namelijk op de door u vernoemde raffinaderij en ik herken er eerder de installatie van Total Polymers Antwerp in
      Die zitten in het begin van de Scheldelaan, terwijl wij iets verder zitten.
      Volgens mij is de foto trouwens hier getrokken:



      In ieder geval... juiste titel of niet... een erg mooie foto!
      If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

      Comment


      • #18
        Re: ESSO olieraffinaderij

        Inderdaad! Deze plant staat aan het begin van de Scheldelaan als je van Antwerpen centrum komt. Een beetje verder is ingang van ESSO dus ik ging ervan uit dat dit stukje chemiekunst ook nog tot ESSO behoorde. Geen idee welke fabriek dit is. Ik pas de titel aan

        Deze foto is genomen aan de waagnatie op het Eilandje. Juist voor de Scheldebocht.
        “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

        Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

        Comment


        • #19
          Re: ESSO olieraffinaderij

          Prachtig beeld met schitterende tonale variaties.
          Mvg,
          Wim
          Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
          500px.com/wimdekoster

          Comment


          • #20
            Re: ESSO olieraffinaderij

            Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
            Geen idee welke fabriek dit is.

            .
            Op de borden aan de ingang staat "Total Polymers Antwerp", maar wij zeggen meestal Total Chemicals
            If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

            Comment


            • #21
              Re: Olieraffinaderij

              Zeer mooie foto!!
              Ik zou zeker ZW behouden en de titel is ook niet belangrijk voor mij ik zie toch het verschil van de fabrieken niet , want ken toch geen van beide

              Comment


              • #22
                Re: Olieraffinaderij

                Ik zou toch die kleurenversie eens willen zien 'o grote DON' Daar hadden we destijds ook eens moeten lopen met die koude

                Comment


                • #23
                  Re: Olieraffinaderij

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Ik zou toch die kleurenversie eens willen zien 'o grote DON' Daar hadden we destijds ook eens moeten lopen met die koude
                  Ik doe men best om vanavond de kleurenversie te uploaden!
                  MG, Als je zin hebt moeten we binnenkort nog eens de stad onveilig gaan maken met onze camera's!
                  “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                  Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: Olieraffinaderij

                    Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                    Ik doe men best om vanavond de kleurenversie te uploaden!
                    MG, Als je zin hebt moeten we binnenkort nog eens de stad onveilig gaan maken met onze camera's!
                    Ik heb er zin in, stuur je wel een pb binnenkort

                    Comment

                    Working...
                    X