Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady's in red +update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lady's in red +update


    update:
    Last edited by bommasien; 20 september 2014, 18:27.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Lady's in red

    Vind het geen slechte, maar op mijn scherm (niet gecallibreerd ) lijkt het rood een beetje te fel.

    Comment


    • #3
      Re: Lady's in red

      Same here...

      Comment


      • #4
        Re: Lady's in red

        Misschien geen heel realistische kleuren, maar toch heel mooi.
        (wij malen toch ook niet om de blekere soft versies, hier vaak te zien)
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Lady's in red

          Oorspronkelijk geplaatst door jefcumps Bekijk bericht
          Same here...
          Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
          Misschien geen heel realistische kleuren, maar toch heel mooi.
          (wij malen toch ook niet om de blekere soft versies, hier vaak te zien)
          kleuren of enkel rood een beetje temperen
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Lady's in red

            De dames hebben hun maandstonden. Oververzadigd is zelfs een woord in onze woordenboeken.

            Ja, nu krijg ik weer pb's. Dit is een eerlijke mening hoor, zelfs op iemand die al jaren op Beginnershoek zit.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Lady's in red

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Vind het geen slechte, maar op mijn scherm (niet gecallibreerd ) lijkt het rood een beetje te fel.
              Bedankt voor je reactie

              Oorspronkelijk geplaatst door jefcumps Bekijk bericht
              Same here...
              Bedankt om te reageren

              Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
              Misschien geen heel realistische kleuren, maar toch heel mooi.
              (wij malen toch ook niet om de blekere soft versies, hier vaak te zien)
              Fijne eerlijke reactie!

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              De dames hebben hun maandstonden. Oververzadigd is zelfs een woord in onze woordenboeken.

              Ja, nu krijg ik weer pb's. Dit is een eerlijke mening hoor, zelfs op iemand die al jaren op Beginnershoek zit.
              Wat doet dat er toe hoeveel jaren ik hier 'zit' ? Ik vind dit een belachelijke opmerking (dit is mijn 'eerlijke' mening)! Eerlijke meningen worden door mij zeker geapprecieerd en ter harte genomen! Van mij geen pb hoor!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Lady's in red

                Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Wat doet dat er toe hoeveel jaren ik hier 'zit' ? Ik vind dit een belachelijke opmerking (dit is mijn 'eerlijke' mening)! Eerlijke meningen worden door mij zeker geapprecieerd en ter harte genomen! Van mij geen pb hoor!
                Beginnershoek is met momenten meer een kleuterhoek, daar moet je uit groeien, niet blijven plakken. Wie snapshots wil blijven maken (zie reglement) mag natuurlijk blijven plakken. "Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden. Gelieve het aantal geplaatste foto’s per gebruiker te beperken tot één topic per dag!"
                In Beginnershoek worden echter alleen maar clubjes gesmeed, happig op reactie's waar ze 'bedankt' kunnen op antwoorden. Fotografie is veeleisender dan dat, ik raak er zelf amper, maar ik probeer het iedere keer.

                Terug naar je foto, en de update er van: van kwaad naar erger is mijn idee, nu hangt er een donkere waas over. En onder de rechtse bloem ben je een groene 'vlek' vergeten die je blijkbaar weg wou werken op andere plaatsen. Net het rood moet je gaan temperen in de originele, 'mijn' eerlijke mening.
                ...leeg...

                Comment

                Working...
                X