Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog maar eens Luik.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog maar eens Luik.







    Up






    Last edited by HEYLO; 19 september 2014, 15:45.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Nog maar eens Luik.

    Mooie symmetrie, en mooi scherp.
    Het beeld op zich spreekt me wel minder aan.

    Comment


    • #3
      Re: Nog maar eens Luik.

      Knap hoor, symmetrie en licht zitten goed.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Nog maar eens Luik.

        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Mooie symmetrie, en mooi scherp.
        Het beeld op zich spreekt me wel minder aan.
        ik volg... alhoewel technische heel goed uitgevoerd, zegt de foto me toch iets minder... mss toch de donkere tinten iets meer oplichten voor een iets HDR effect?
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: Nog maar eens Luik.

          Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
          ik volg... alhoewel technische heel goed uitgevoerd, zegt de foto me toch iets minder... mss toch de donkere tinten iets meer oplichten voor een iets HDR effect?
          Opgelicht.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Nog maar eens Luik.

            mooi in beeld gebracht Louis,zowel orgi als up moeilijk kiezen,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Nog maar eens Luik.

              Perfect symmetrish.
              De up vind ik de beste.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Nog maar eens Luik.

                ik twijfel tussen de up en de eerste, de up trekt je ogen al vlug naar de zijkanten omdat het daar vrij licht is maar de deur is dan wel beter in zicht. Wel een mooi beeld

                Comment


                • #9
                  Re: Nog maar eens Luik.

                  Vind het een mooi foto, wat mij een klein beetje stoort is die horizontale matte band. voor mij verstoort die een beetje de reflectie van de lampen op de grond. . was aan het denken van die weg te croppen, maar ben niet zeker of die foto dan niet te druk wordt, de symmetrie wordt wel behouden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog maar eens Luik.

                    Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                    Vind het een mooi foto, wat mij een klein beetje stoort is die horizontale matte band. voor mij verstoort die een beetje de reflectie van de lampen op de grond. . was aan het denken van die weg te croppen, maar ben niet zeker of die foto dan niet te druk wordt, de symmetrie wordt wel behouden.
                    Dat wil graag eens zien, zo'n ingreep op de foto zonder dat de architectuur er onder gaat lijden. (met lange ij ja).
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog maar eens Luik.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Dat wil graag eens zien, zo'n ingreep op de foto zonder dat de architectuur er onder gaat lijden. (met lange ij ja).
                      Ik heb geschreven; "maar ben niet zeker of die foto dan niet te druk wordt, de symmetrie wordt wel behouden".

                      Ik ben maar een beginneling en als ik iets fout schrijf of zeg mag men mij gerust dat zeggen en uitleggen waarom zodat ik ook iets kan bij leren. Dus wat bedoeld u met"zonder dat de architectuur er onder gaat lijden"?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog maar eens Luik.

                        Wel, ik bedoel, of den deze bedoelt(wel degelijk met een T) dat je in een architectuurfoto nooit ongestraft een deel kan uitsnijden of verdoezelen. Onderschat die architecten niet, ze zijn niet onfeilbaar, en er is geen totalitaire visie, maar haal ze niet zomaar onderuit.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                        ...leeg...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog maar eens Luik.

                          Bedankt voor de uitleg.

                          Comment

                          Working...
                          X