Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit foto's op FB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kwaliteit foto's op FB

    Oorspronkelijk geplaatst door franvd Bekijk bericht
    Bij veel fotografen hjeeft BD niet zo een goede weerklank, als ik erover praat in de fotoclub waar ik lid van ben. Ha die ruziemakers, ik vind persoonlijk dat dit nog meevalt.
    Ik zal BD altijd verdedigen, omdat ik heir graag kom lezen, soms zeer interresant. Posten doe ik minder.
    Dan de foto's waarom plaats ik zehier niet meer, ofwel krijg je geen commentaar of toch zeer weinig, kritiek kan je ook krijgen, kritisch mag, maar dan opbouwende kritiek. Wat hier niet altijd het geval is.
    Ik heb het gevoel dat die fotobeoordeling een beetje voor een kleine groep is, die onderling wel commentaren en dergelijke geven, maar als je geen echt ingewijde bent val je toch uit de boot.
    Plaats ik foto's op FB krijg ik commentaren van mensen die me kennen en ze zijn wel eerlijk genoeg als je foto niet goed is zeggen ze het ook. Dus voor mij heeft het meer zin om ze op FB te zetten dan hier.
    Moet hierbij wel vermelden, dat wat er gebeurt met BD, op de meeste forums (of is het fora?) aan de gang is, een kleine minderheid die denkt dat ze op hun privéforum zitten, op elk forum vliegen de verwijten in het rond, zeer jammerlijk evolutie.
    Op BD blijf ik komen, elke dag kom ik hier lezen en ik zal dit blijven doen, heb hier al veel interessante info gevonden, soms ook leuke in de chitchat. Kortom BD is een deel geworden van mijn morgenroutine, tasje thee en BD lezen.
    Ondanks de vele kritiek blijft het een meerwaarde hebben, en als er zeveraars posten, lees ik ze niet. Over de foto's, ik plaats hiet geen meer, (heeft ook wel te maken, dat ik mijn eigen foto's meestal niet zo goed vind) maar toch kijk ik naar andere hun foto's en sommige zijn echt prachtig, wat ik hierbij mis is soms een beetje meer info, ik interesseer me bvb. erg aan roofvogels, maar om er foto's van te nemen??? Waar kan je ze nemen, wat zijn de beste settings, welke lens enz., hierbij blijf ik toch een beetje op mijn honger zitten.

    Comment


    • #17
      Re: Kwaliteit foto's op FB

      Ik laad m'n foto's op aan 2048px langste zijde, en de kwaliteit is goed genoeg voor mij.
      Als ik echt goede kwaliteit wil zet ik ze wel op m'n eigen stekje op het wereld wijde web.

      Comment

      Working...
      X