Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie (update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Selfie

    Dank voor de reacties!

    AFBLIJVEN ! Je hebt die lucht gewoon nodig om het nodige perspectief in je beeld te krijgen.
    Ben ik het wel een beetje mee eens, maar hopelijk vind je het niet erg dat ik tóch een kleine update heb geplaatst

    Prachtige beeld en techniek. (Ik ga vanuit dat het wel heel rustig was. Ik durf zelf niet zo snel de kamera alleen te laten staan in een Nederlandse wandelgebied. De mijne werd ooit de lucht in gelanceerd door een los rennende hond)
    Er waren wel wat wandelaars, maar ik gokte erop dat die mijn camera wel met rust zouden laten. Honden had ik helemaal niet bij stil gestaan... Gelukkig alles goed gegaan

    bij een selfie is vaak op de foto te zien, dat de persoon die is afgebeeld de camera ook vasthoudt.
    Tja, zulke lange armen heb ik natuurlijk niet.....
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #17
      Re: Selfie

      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      AFBLIJVEN !
      Beeld is gewoon een topbeeld op alle vlakken.
      Je hebt die lucht gewoon nodig om het nodige perspectief in je beeld te krijgen.
      Ben alleen totaal geen fan van je witte kader, maar dit terzijde. Een goed beeld heeft geen kader nodig !
      Ik ben normaal vrij kritisch hoewel correct (denk ik toch), maar dit beeld ademt stabiliteit en kwaliteit.
      Alles zit goed. Licht is prima, kleurenpallet is mooi, compo is goed en sfeer is top.
      Al de rest is puur gezever van een hoop gefrusteerdeerden die zelf ooit zo een foto hopen te maken maar er waarschijnlijk nooit in zullen slagen.

      Grz. Peter
      Een wijze raad!

      Ook voor mij zo blijven, is idd. een mooi prachtig beeld. Volgens mij trek je een beetje je buik in

      Comment


      • #18
        Re: Selfie

        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        .......
        Al de rest is puur gezever van een hoop gefrustreerden die zelf ooit zo een foto hopen te maken maar er waarschijnlijk nooit in zullen slagen.
        belachelijke opmerking hoor.
        zeker voor iemand die workshops geeft...!
        -----
        zie niet veel verschil in de update..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Selfie

          Verdomd knappe foto!
          Proficiat
          Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
          Mijn fotoalbums

          Comment


          • #20
            Re: Selfie

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            zie niet veel verschil in de update..?
            grt,bouk.
            Rechts en boven is er een stukje afgehaald.
            Persoon komt hierdoor iets meer aan de buitenkant te staan, wat ik persoonlijk ook beter vind...
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

            Comment


            • #21
              Re: Selfie

              Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
              Rechts en boven is er een stukje afgehaald.
              ...
              tjoh.. nou zie ik het ook.
              maar tis wel nihil hè.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Selfie

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                belachelijke opmerking hoor.
                zeker voor iemand die workshops geeft...!
                Zou niet weten wat daar belachelijk aan is en het feit dat ik workshops geef al helemaal niet.
                Ik duid in mijn workshops mijn cursisten continu op fouten, alleen dan kan je beter worden ! (denk dat dit ook één van de reden is waarom shoot mij regelmatig vraagt voor de rubriek "het oordeel van...")
                Maar je moet je cursisten ook tijdig laten weten wanneer het echt wel goed is, en soms denk ik wel van "****, die plaat had ik zelf willen maken".
                Maar dan nog moet je toegeven dat die mensen dat prima hebben gedaan.
                En dit is zo een plaat. Ik begrijp ook dat het misschien niet iedereen zijn meug is, maar als ik zie wat voor zogenaamde verbeteringen TS zou moeten maken, dan mag ik toch eens lachen hé.

                PS : mensen die van zichzelf vinden dat ze top zijn en muggeziften op anderen hun werk zonder oog te hebben voor het geheel, wel die kunnen bij mij niet veel komen zoeken
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #23
                  Re: Selfie

                  wat een show spel!!
                  prachtig gedaan
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment


                  • #24
                    Re: Selfie

                    wat een show spel!!
                    prachtig gedaan
                    eos 600 d
                    lens 18-135 canon 10-22canon

                    Comment


                    • #25
                      Re: Selfie

                      mooie sfeer in de foto.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Selfie

                        waaaw

                        Comment

                        Working...
                        X