Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze reflexcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Keuze reflexcamera

    uiteraard is dat mogelijk, vandaar de benaming 'systeem'camera; je koopt geen camera, maar een systeem van body + lenzen.

    Daarmee, op het vlak van sensorkwaliteit is er nauwelijks nog verschil met dslr's. Idemdito voor het glas, er worden meer dan behoorlijke lenzen aangeboden voor systeemcamera's (vaak van Zeiss etc.), maar uiteraard heb je nog niet hetzelfde aanbod als voor Nikon en Canon DSLR's.
    De markt van de betere systeemcamera's moet nog groeien, maar uiteindelijk gaat het verschil wegebben tot wel vs. geen spiegel en prisma, zwaar vs. licht, en optische vs. elektronische viewfinder.




    SONY Alpha a7 (Alpha 7) and All My FD Lenses by huzu1959, on Flickr
    Last edited by R&B; 27 augustus 2014, 17:53.

    Comment


    • #32
      Re: Keuze reflexcamera

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom0801 Bekijk bericht
      Bij deze wil ik iedereen bedanken die mij proficiat wensen met mijn eerste aankoop ^^.

      Wat ik mij juist afvraag (en misschien een domme vraag), is het mogelijk om het objectief van een systeemcamera te vervangen? Volgens mij is dit niet mogelijk?
      Ik ben op het gebied van systeemcamera's niet thuis.
      Te weinig research gedaan. http://www.fujifilm.com/products/dig..._lens/roadmap/
      ...leeg...

      Comment


      • #33
        Re: Keuze reflexcamera

        Ga me binnenkort een 5D iii offreren, maar was destijds begonnen met en 1000D die nog steeds in gebruik is ( wel met een ander matglas )
        Wens je erg veel suc6
        Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

        Comment

        Working...
        X