Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeiemiddag Bouk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Goeiemiddag Bouk

    Als je op een publiek forum zit moet je er tegen kunnen om soms ongenuanceerde meningen tegen te komen. Dat is nu eenmaal het nadeel van internet. Is dat fijn of fair misschien niet. Als mensen beslissen om daarvoor weg te blijven dan is dit hun goed recht maar dan moet je van het internet weg blijven. Trouwens uit ervaring weet ik dat het op dit forum vrij beleeft blijft en de moderators tijdig ingrijpen. Als je over de top reacties wil zien kan je best op fb of bv rpg gaming forums een kijkje nemen.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #17
      Re: Goeiemiddag Bouk

      Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Gewoon, omdat ik vind dat Bouk hier veel te veel achtervolgd wordt in alle draadjes waar hij post, en ik hem een hele geschikte kerel vind.
      Dus: goeiemiddag Bouk, ik hoop dat alles lekker gaat en dat je het vandaag helemaal naar je zin hebt.
      Yep, en respect voor de hoeveelheid (ter zake doende) commentaren van Bouk op FOTO's van allerlei niveau. Er zijn er zat die weliswaar actief zijn op het forum maar dan toch het liefst in Chit chat.
      Last edited by olivetti; 20 augustus 2014, 13:28. Reden: typo
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #18
        Re: Goeiemiddag Bouk

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        Als je op een publiek forum zit moet je er tegen kunnen om soms ongenuanceerde meningen tegen te komen. Dat is nu eenmaal het nadeel van internet. Is dat fijn of fair misschien niet. Als mensen beslissen om daarvoor weg te blijven dan is dit hun goed recht maar dan moet je van het internet weg blijven. Trouwens uit ervaring weet ik dat het op dit forum vrij beleeft blijft en de moderators tijdig ingrijpen. Als je over de top reacties wil zien kan je best op fb of bv rpg gaming forums een kijkje nemen.
        't Is ne goeie die het schrijft .

        Comment


        • #19
          Re: Goeiemiddag Bouk

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          't Is ne goeie die het schrijft .
          In welke zin bedoel je.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #20
            Re: Goeiemiddag Bouk

            Nu, het is hier ChitChat enzo ik weet het, maar voor het helemaal ontaardt in Zever&Achterklap, kunne we de thread niet beter een langzame dood laten sterven heren/dames?

            IZ.
            For Greater Good - Ambient Music for the Masses

            Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

            Comment


            • #21
              Re: Goeiemiddag Bouk

              Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
              Nu, het is hier ChitChat enzo ik weet het, maar voor het helemaal ontaardt in Zever&Achterklap, kunne we de thread niet beter een langzame dood laten sterven heren/dames?

              IZ.
              Geen slecht idee misschien.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #22
                Re: Goeiemiddag Bouk

                Geen probleem. Mijn punt is al lang gemaakt.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #23
                  Re: Goeiemiddag Bouk

                  Kan bouk zichzelf niet verdedigen als dat nodig is, of hij dat nodig vind?

                  Als hij de boel in brand steekt, dan kan hij toch ook eens ter zake reageren zeker.

                  Ik dacht ergens begrepen te hebben dat bouk een zeebonk was, en geen kasplantje.
                  Heb hier ook al kritiek gekregen. Verwacht ik dan dat anderen een 'steuntopic' openen of zo....

                  In andere fora worden er stevigere discussies gevoerd, zonder dat er mods iedere keer de boel dood leggen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Goeiemiddag Bouk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Kan bouk zichzelf niet verdedigen als dat nodig is, of hij dat nodig vind?

                    Als hij de boel in brand steekt, dan kan hij toch ook eens ter zake reageren zeker.

                    Ik dacht ergens begrepen te hebben dat bouk een zeebonk was, en geen kasplantje.
                    Heb hier ook al kritiek gekregen. Verwacht ik dan dat anderen een 'steuntopic' openen of zo....

                    In andere fora worden er stevigere discussies gevoerd, zonder dat er mods iedere keer de boel dood leggen.
                    Zou het eventueel kunnen dat dit kwam door dat anderen enero bijsprongen ..... en bouk hierdoor als opgejaagd wild naar voor kwam ?
                    Ik denk dat enero ook mans genoeg is om zichzelf te verdedigen toch ?
                    Ik heb hier al meermaals gezien dat hij ook geen kasplantje is.
                    En ach ja, misschien worden het nog de beste vrienden ....

                    Comment


                    • #25
                      Re: Goeiemiddag Bouk

                      En ik wilde alleen maar goeiemiddag zeggen tegen bouk. Kijk wat ervan komt.
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment


                      • #26
                        Re: Goeiemiddag Bouk

                        Volgende keer een privéberichtje sturen

                        IZ.
                        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                        Comment


                        • #27
                          Re: Goeiemiddag Bouk

                          Misschien wel ja. Dit topic is echt wel een Tupperware-avond geworden.
                          ______
                          www.vue.photo

                          Comment


                          • #28
                            Re: Goeiemiddag Bouk

                            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                            Misschien wel ja. Dit topic is echt wel een Tupperware-avond geworden.
                            Bestaat die brol nog ?
                            Misschien kunnen we daar op voortborduren, want geen enkel topic in chit chat blijft bij zijn origine.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Goeiemiddag Bouk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Bestaat die brol nog ?
                              Misschien kunnen we daar op voortborduren, want geen enkel topic in chit chat blijft bij zijn origine.
                              Die brol bestaat nog en het is niet slecht.

                              Mellita is beter.
                              Hun 'potjes' (bakjes enz.) zijn ook in kunststof gemaakt.
                              Die gaan ook levenslang mee.
                              Wat interessant is, is dat ze zich goed laten afwassen, zonder resten van 'kleuren' uit het gerecht.
                              Gerechten waarin tomaten of wortelen zijn verwerkt, geven hun kleur af; blijft achter
                              in hun container en dat krijg je er nooit meer uit.
                              Er is een truukje: na gebruik met de hand inwrijven met olijfolie, zo krijg je het gedeeltelijk weg.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X