Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Irish Charm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Irish Charm

    In lLightroom 4 kan je blijkbaar enkel dingen als hooglichten aanpassen enzo, niet kleuren op zich... Of je moest echt bijkleuren maar das nogal knullig.

    Iz.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #17
      Re: Irish Charm

      Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
      In lLightroom 4 kan je blijkbaar enkel dingen als hooglichten aanpassen enzo, niet kleuren op zich... Of je moest echt bijkleuren maar das nogal knullig.

      Iz.
      Ik heb LR5, maar kan toch niet zo'n groot verschil zijn?
      Daarin kan je ook temperatuur en kleurtint aanpassen, en hiermee zou je het moeten kunnen doen.
      Zeker dat dit niet in LR4 zit?
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #18
        Re: Irish Charm

        Het zou kunnen hoor, maar zoals ik zei, ik doe met LR momenteel niet veel anders dan importeren, lenscorectie toepassen en de dingen zoals VB, hooglichten, rechtzetten, en niet veel dieper.
        WB kan je zo wél aanpassen, dus daar moet ik al een heel eind mee geraken. Maar echt specifieke kleuren aanstippen en die bijtrekken zoals je standaard met kleurtoon-aanpassingen kan doen heb ik nog niet teruggevonden bij dat penseel, je kan enkel een specifieke kleur kiezen en daar dan mee gaan 'verven'.

        IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

        Comment

        Working...
        X