Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm aanschaffen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Fujifilm aanschaffen

    Dubbele Post
    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

    Comment


    • #47
      Re: Fujifilm aanschaffen

      Het is idd Off Topic en over Konijn hoeft er niet verder op ingegaan worden.
      U mag daar dus gerust kopen... alleen hou de prijs in de gaten. (Ik heb er zelf vroeger veel gekocht)
      Feit is dat de Fuji 18-135 op vele plaatsen goedkoper uitvalt.
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #48
        Re: Fujifilm aanschaffen

        enero,

        De RAW's kunnen net zo goed bewerkt worden in Photoshop hoor - LR en PS gebruiken dezelfde ACR-engine.

        Jaja

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Fantastische toestellen die Fuji's. Mijn X-T1 heeft mij al veel plezier geschonken. De Jpeg's zo uit de camera zijn verbazingwekkend goed. Enig nadeel is dat je LR moet gebruiken voor de RAW bestanden. Als je dit programma niet gewoon bent is het weer een lange leercurve vooraleer je er degelijk mee overweg kan. Ik schiet dus voorlopig bijna uitsluitend in Jpeg en met meer dan goeie resultaten.
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #49
          Re: Fujifilm aanschaffen

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          enero,

          De RAW's kunnen net zo goed bewerkt worden in Photoshop hoor - LR en PS gebruiken dezelfde ACR-engine.

          Jaja
          Heb ondertussen al LR aangeschaft maar zit nog met PS5 die zonder upgraden naar 6 blijkbaar niet zal werken. Een Upgrade van 5 naar 6 ben ik niet van plan. PS gebruik ik maar zelden om te ontwikkelen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #50
            Re: Fujifilm aanschaffen

            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Jammer dat ze de 18-135 niet als kitlens aanbieden bij hun toestellen.

            mir
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X