Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat









    Update

    Een meer "originele" foto van Étretat, je kan aan de toeristen zien welke hoogte de rotsen hebben

    M.v.g

    ReneRaw



    Last edited by Guest3; 28 juli 2014, 19:48.

  • #2
    Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

    Heel mooi standpunt, De toeristen lijken inderdaad kleine wezentjes tov de machtige rotsen,de vogel boven het water is mooi meegenomen of beter gezegd, mooi mee getrokken.
    Grtjs Queenbee.
    Afscheid doodt de liefde niet.

    Comment


    • #3
      Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

      Gek, maar aan de voorgrond kon ik mooilijk het imposante van het landschap inschatten.
      Door de toeristen wel!
      Vind het wel een mooi beeld,maar als de de grootsheid van het landschap uit het beeld moest springen toch misschien een ander standpunt(voorgrond)?
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

        Deze mooie en bekende plaats, gevangen in een compo met een mooie diepte.
        Mogelijkheid gehad om daar het "gouden uurtje" te fotograferen ?
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

          mooi en geeft wel het idee dat je op het randje stond.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

            Bedankt voor jullie reacties ,
            Knap dat je de meeuw ziet Queenbee, het strandje dat je beneden ziet is alleen via een bootje te bereiken, het is letterlijk gekneld tussen twee kliffen, dus zalig verlaten
            Zou meer voorgrond kunnen nemen Rx-ke idd, heb ook zo een foto met meer rotsen op de voorgrond, doch het was 50/50 tegens en voor, had de voorgrond wel onscherp gemaakt, dus? Zal deze foto wel eens posten kan je Uw mening eens geven als je wil.
            nee Johan, was daar rond de middag, beetje hard licht zoals je kan zien, daarna Fécamp en Wimereux, waar ik dat gouden uurtje wou schieten, doch draaide iets anders uit zoals je op een andere foto kon zien
            Idd Bouk stond redelijk dicht tegen het randje, mag wel niet, en er is een "afsluiting", maar stond niet bij dat dit ook voor fotografen was dus

            M.v.g

            ReneRaw
            Last edited by Guest3; 28 juli 2014, 16:14.

            Comment


            • #7
              Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

              Een mooie, vooral kwa compo...
              Vind de foto wel wat te koud van kleur, als je met het pipet op de grijze rotsen achterin klikt vind ik hem een stuk beter worden...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                Photography on the edge dus.
                Grtjs Queenbee.
                Afscheid doodt de liefde niet.

                Comment


                • #9
                  Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                  Ga proberen Jos82, bedankt voor de tip, yep Queenbee was op het randje

                  M.v.g

                  ReneRaw
                  Last edited by Guest3; 28 juli 2014, 19:49.

                  Comment


                  • #10
                    Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                    De update is inderdaad beter qua kleurbalans, vind ze nu lichtjes overbelicht aanvoelen, maar niet storend. De saturatie van het groen mag voor mijn part iets naar boven en iets donkerder, maar dat is eerder mijn persoonlijke voorkeur.
                    Wat ik gisteren ook al gezien had maar niet als reactie had geschreven, ik vind de voorgrond niet goed, die onscherpe sprieten gras storen mij meer dan dat ze me iets bijbrengen
                    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                      Mooie update.
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                        bedankt voor jullie reacties P.eter en Johan, begrijp je reactie P.eter, zoals ik reeds zei is het 50/50 verdeelde meningen, ook ben ik het met eens met saturatie van de groentinten,en mogen iets opgelicht worden, gelukkig makkelijk te corrigeren

                        M.v.g

                        ReneRaw

                        Comment


                        • #13
                          Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                          Update beter hoor..Bedankt..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                            Update vind ik beter. Het licht zat wel niet mee precies. En oppassen dat je niet over de rand valt he? Heb er zelf ook gestaan…al een paar keer.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: L'aiguille, een uitstekende krijtrots voor de kust van Étretat

                              jij bedank Jos82 , nee schoonspikke wees gerust, en was idd hard zonlicht, maar daar moet je het dan maar meedoen he, bedankt voor je reactie

                              M.v.g

                              ReneRaw

                              Comment

                              Working...
                              X