Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

    Bachus,

    Ik ben al lang ingeschreven via mail, maar mijn naam ontbreekt nog in het lijstje zie ik ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #17
      Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

      Na de goeie ervaring van de SD gisteren, mij hiervoor ook ingeschreven.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #18
        Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

        Aan alle deelnemers van SD Neder over Heembeek, Open Deur Medisch Component


        Op zondag 7 september verwachten wij U aan de hoofdingang van het Militair Hospitaal alwaar U dan de wegwijzers dient te volgen naar het lokaal voorbehouden voor Belgiumdigital.
        We verwachten U rond 10.15 HR alwaar rond 10.30 HR de briefing zal gehouden worden. Probeer op tijd te zijn.
        Hier zal je een speciale batch krijgen die je dient te dragen aldaar.

        Vanop de autosnelweg, als je met de wagen komt, dient U de wegwijzers te volgen naar de parking van Solvay alwaar je met bussen naar het Kw Mil Hospitaal zal gevoerd worden.
        Hou hier rekening mee met op tijd te zijn voor de briefing.

        Sommige komen te voet of per fiets, zij kunnen dan direct naar het voorbehouden lokaal komen.

        Indien je die dag niet kan komen of je voorziet dat je niet tijdig ter plaatse kan zijn, gelieve een sms te sturen naar mij (=Bachus1909, gsm= is vermeld in uw PB)

        Als je dan ter plaatse bent, kan je contact opnemen met mij om je speciale batch nog in ontvangst te nemen.

        Tot zondag.
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #19
          Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

          Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
          Ik betwijfel of mijn rugproblemen tegen dan al van de baan zijn, maar moest dit het geval zijn dan moet ik mijn nickname alle eer aandoen en aanwezig zijn.
          1801be
          1 persoon
          Heembeek
          Ik zal te voet komen��
          Adres via pm
          ,
          Revalidatie nog aan de gang. (Maar operatie goed verlopen)
          Geen fotografie-evenementen voor begin november

          Sorry om de sd in mijn achtertuin te moeten missen

          Veel foto-plezier

          Peter
          Last edited by Heembeek; 3 september 2014, 10:09.

          Comment


          • #20
            Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

            Bedankt, puike organisatie, leuke dag.
            ...leeg...

            Comment


            • #21
              Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

              Hier ook een bedankje voor de organisatie.
              Het was zeker een leuke dag!
              Groetjes van Blikvanger

              http://blikvanger.aminus3.com

              Comment


              • #22
                Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                Hartelijk dank en felicitaties aan de organisator (Bachus1909): alles piekfijn en in-time geregeld. 't was een fijne dag en veel nieuwe dingen gezien rond de 'Medische component'. En weldra de foto's opladen ...
                Fuji X-T1 en glassware

                Comment


                • #23
                  Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                  Hallo,

                  Ik heb op het laatste moment moeten afhaken ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                    Bedankt aan de organisatie en aan de deelnemers. Het was een schitterende dag, en het viel me op hoe gemotiveerd de militairen waren om toelichting te geven bij alles. Ik ben er zeker van dat de foto's die we gemaakt hebben goed van pas zullen komen.
                    Ik ben gebleven tot de pantserwagens vertrokken, en heb dan ook nog kennis gemaakt met iemand die de evenementen doet voor de medische component in Lombardsijde. Die kazerne is oud en heel fotogeniek, en bovendien zit daar ook de artillerie. Misschien een idee voor een toekomstige SD?
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                      Volledig mee eens!
                      Wij hebben zelf meerdere keren de sprekers moeten onderbreken zodat we de rest van de open door konden afwerken.
                      En de militairen hebben een lekker biertje

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                        Oorspronkelijk geplaatst door djiezeskraaist Bekijk bericht
                        En de militairen hebben een lekker biertje
                        Van dat biertje hebben we toch wel een uitgebreide smaaktest gedaan
                        ______
                        www.vue.photo

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                          Van dat biertje hebben we toch wel een uitgebreide smaaktest gedaan
                          Was lekker, op aanraden van......, ook maar eens gaan proeven.
                          Verder was het inderdaad aangenaam, niets was ze teveel, gaven voldoende uitleg ( voor mij teveel, maar ja, de vrouw is verpleegster).

                          Luc
                          http://lvbfoto.jimdo.com/

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Neder Over Heembeek, Militiair Hospitaal op 07 sep 2014

                            Inderdaad. Zeker voor herhaling vatbaar hoor. In andere kazernes ook als het even kan.
                            ______
                            www.vue.photo

                            Comment

                            Working...
                            X