Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ode aan alle vrijwilligers hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ode aan alle vrijwilligers hier



    In deze onbelangrijk: ISO 100 - 200mm - f/5.6 - 1/125sec

    Bij deze nogmaals mijn complimenten aan al diegenen die reeds geantwoord hebben op mijn foto's met positieve reacties of opbouwende kritiek.

    We komen van ver, met de kaders klaar voor op begrafenissen, oververzadiging van de kleuren, foute focus, details die niet goed zijn, ...
    Kortom iedere dag leer ik dingen bij van mensen die zich hiervoor belangeloos inzetten en dat vind ik knap!

    Als de hele wereld dergelijke initiatieven kende zou er veel minder gevochten worden.

    Alvast bedankt om dit te lezen,

    Groetjes,

    Ronald.
    Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.

  • #2
    Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

    Oorspronkelijk geplaatst door RDN250484 Bekijk bericht


    In deze onbelangrijk: ISO 100 - 200mm - f/5.6 - 1/125sec

    Bij deze nogmaals mijn complimenten aan al diegenen die reeds geantwoord hebben op mijn foto's met positieve reacties of opbouwende kritiek.

    We komen van ver, met de kaders klaar voor op begrafenissen, oververzadiging van de kleuren, foute focus, details die niet goed zijn, ...
    Kortom iedere dag leer ik dingen bij van mensen die zich hiervoor belangeloos inzetten en dat vind ik knap!

    Als de hele wereld dergelijke initiatieven kende zou er veel minder gevochten worden.

    Alvast bedankt om dit te lezen,

    Groetjes,

    Ronald.
    Prachtige tekst en sluit mij hier volledig bij aan, iedereen zou eens moeten stil staan bij wat hier geschreven staat. Het woord "BEDANKT" wordt tegenwoordig toch iets te weinig gezegd .
    Dus van hieruit ook "BEDANKT" aan allen die zich belangeloos in zetten.

    Comment


    • #3
      Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

      mooie tekst, het is waar dat hier velen hun tijd steken, eens goed dat men daar even bij blijven stilstaan.

      Comment


      • #4
        Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

        Mooie tekst.
        Een beeld zegt soms meer dan duizend woorden, in dit geval duidelijk niet...

        Comment


        • #5
          Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          mooie tekst, het is waar dat hier velen hun tijd steken, eens goed dat men daar even bij blijven stilstaan.
          Daarom nog even naar de oppervlakte halen. Had niet gedacht dat deze zo snel naar pagina 2 zou zakken.
          Daarmee nog één maal naar boven om iedereen de kans te geven dit te lezen.

          Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          Mooie tekst.
          Een beeld zegt soms meer dan duizend woorden, in dit geval duidelijk niet...
          Deze vind ik een beetje verwarrend, vind je de foto (of liever de bloemen) niet mooi in beeld gebracht?
          Of is de tekst gewoon beter dan de bloemen?

          In ieder geval zijn de bloemen minder interessant maar dit als platte tekst posten vond ik ook wat droogjes ;-)
          Daarvoor zijn er teveel mensen die hier echt hun werk van maken.
          Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.

          Comment


          • #6
            Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

            Oorspronkelijk geplaatst door RDN250484 Bekijk bericht
            Daarom nog even naar de oppervlakte halen. Had niet gedacht dat deze zo snel naar pagina 2 zou zakken.
            Daarmee nog één maal naar boven om iedereen de kans te geven dit te lezen. ...
            Als je tegen je eigen topic moet schoppen, wil dat misschien iets zeggen.

            Oorspronkelijk geplaatst door RDN250484 Bekijk bericht
            ... Deze vind ik een beetje verwarrend, vind je de foto (of liever de bloemen) niet mooi in beeld gebracht?
            Of is de tekst gewoon beter dan de bloemen? ...
            "Een beeld zegt soms meer dan duizend woorden ..." wil zeggen dat een mooie foto en een passende titel hadden kunnen volstaan.

            't Is bovendien alleen voor mensen die positieve reacties geven. Na de eerste zin ben ik dus gestopt met lezen.
            Last edited by Jos Vanhengel; 27 juli 2014, 22:41.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

              Toch weer spijtig dat zo'n topic toch weer zo snel naar pag 2 verhuist.

              Het is toch de bedoeling om positief te zijn of om opbouwende kritiek te geven in een topic. Enkel negatieve commentaar zonder enige verantwoording waarom je dat negatief vind mag niet gepost worden ( staat duidelijk un de regels).

              @ Ronald bedankt voor deze mooie tekst, het wordt wel door de meesten ook in het topic gezegd, " bedankt iedereen voor de reacties"
              Maar het is fijn dat jij hier veel beleerd en de mensen hier via deze weg nog eens extra wilt bedanken. Dus loop zeker niet weg

              Mvg john
              Last edited by JohnCoopmans; 25 juli 2014, 13:05.
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

              Comment


              • #8
                Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

                Doen we hier toch allemaal, bijleren. Niet enkel van positieve commentaar, het meest van de opbouwende kritiek die goed bedoeld is. Negatieve kritiek daar moet je mee leren omgaan, soms komt het er niet uit zoals bedoeld
                Een kleine merci voor het bekijken en het schrijven is het minste wat iedereen kan doen. Als je dit dan ook nog met een bloemetje doet is dat aardig meegenomen
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

                  Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                  Mooie tekst.
                  Een beeld zegt soms meer dan duizend woorden, in dit geval duidelijk niet...
                  Ik wou alleen zeggen dat hier meestal mooie beelden worden geplaatst, waar zelf een tekst bij verzonnen kan worden. Hier is het beeld duidelijk van minder belang, maar heb je wel een mooie tekst geschreven...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ode aan alle vrijwilligers hier

                    we proberen hier allemaal te leren en - hoe zou ik het moeten uitdrukken - proberen om les te geven
                    dat lukt niet altijd
                    ikzelf probeer positieve kritiek te geven, en de meeste onder ons doen dat ook.
                    daaruit leer ik nog het meest - al heb ik ook al veel opgestoken uit afbrekende kritiek -al geef ik dat niet graag toe....
                    Maar kritiek moet! Niet enkel en alleen "mooie foto"
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment

                    Working...
                    X