Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mh17

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Mh17

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Als iedereen zo zou reageren na het zien van een auto ongeval waren de files opgelost

    Nu goed, ik heb altijd graag gevlogen en sinds de zoon een licentie heeft offer ik mij regelmatig op als hij gaat vliegen en geen passagier heeft Het is voor hem het uitgelezen ogenblik om zijn noodprocedures te oefenen. Ik moet dan alleen op voorhand wat opletten wat ik eet
    Man, man, man..... het zien van een auto ongeval vergelijken met het zien van verkoolde en niet verkoolde lichamen en lichaamsdelen van meer dan 60 mensen.......
    Wat een vergelijking.
    U heeft hier wel geen foto geplaatst, maar toch heeft U een aardig zelfportret neergezet .

    Comment


    • #32
      Re: Mh17

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Als iedereen zo zou reageren na het zien van een auto ongeval waren de files opgelost

      Nu goed, ik heb altijd graag gevlogen en sinds de zoon een licentie heeft offer ik mij regelmatig op als hij gaat vliegen en geen passagier heeft Het is voor hem het uitgelezen ogenblik om zijn noodprocedures te oefenen. Ik moet dan alleen op voorhand wat opletten wat ik eet
      Probeer een paar keren een stall te herstellen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Mh17

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Man, man, man..... het zien van een auto ongeval vergelijken met het zien van verkoolde en niet verkoolde lichamen en lichaamsdelen van meer dan 60 mensen.......
        Wat een vergelijking.
        De smiley staat er, je moet hem alleen willen zien.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #34
          Re: Mh17

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Probeer een paar keren een stall te herstellen
          Idd.. Heel plezant. Ik heb ondertussen geleerd om geen foto's te maken op die momenten want tegelijk door de zoeker kijken bevordert de spijsvertering een beetje te veel
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #35
            Re: Mh17

            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

            Comment


            • #36
              Re: Mh17

              Zo'n zware crash heeft gevolgen voor de mensen, iedereen zal dit op zijn eigen manier verwerken. De mensen die een familielid of meerdere erbij hadden hebben het het zwaarst. Ik snap niet hoe sommige mensen commentaar leveren op een verwerkingsproces van anderen. Hoe weet de ene mens hoe een andere dit moet verwerken? Dat weet de ene mens niet. Oordeel niet zo makkelijk over anderen, dat zou sommigen hier sieren.
              En wat als mensen zich verplicht voelen om langs de weg te staan, dat moeten zij weten. Vrijheid in verwerken voor iedereen.
              En vergeet niet de rest van de wereld waar dagelijks zoveel doden en gewonden vallen. Zolang er oorlogen zijn is het nodig om ertegen in te gaan.
              En dit ongeluk met MH17 is het gevolg van een oorlog.
              Doe ff normaal tegen elkaar en laat iedereen in zijn waarde.
              Ga maar fotograferen, kan jullie ook helpen bij het verwerken van de honderden doden die er dagelijks in de wereld vallen.
              P.

              Comment


              • #37
                Re: Mh17

                Ik was gelukkig op fietsvakantie in Lübeck toen het "ongeval" zich voordeed.
                Daardoor heb ik maar af en toe een flard opgevangen.
                Gelukkig maar, want ik ken mezelf.
                Ik zou me weer mateloos geërgerd hebben aan de toedracht van een en ander.
                En ook aan de mediahetze errond.

                Allemaal zo erg dat dit kan gebeuren.

                Comment


                • #38
                  Re: Mh17

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Ik was gelukkig op fietsvakantie in Lübeck toen het "ongeval" zich voordeed.
                  Daardoor heb ik maar af en toe een flard opgevangen.
                  Gelukkig maar, want ik ken mezelf.
                  Ik zou me weer mateloos geërgerd hebben aan de toedracht van een en ander.
                  En ook aan de mediahetze errond.

                  Allemaal zo erg dat dit kan gebeuren.
                  Ik ben het met je eens maar als je niet door één of ander heilig boontje tot compleet ziek verklaard wil worden kun je beter maar mee doen met die hetze.
                  Emotionele incontinentie is kennelijk een deugd.
                  Maar als er geen Nederlanders bij betrokken zijn bij een ramp of slachtpartij halen we gewoon onverschillig onze schouders op.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Mh17

                    Ben blij dat ik dat "heilig boontje" ben....weet wie het zegt en schrijft...maar je mag me best bij naam noemen hoor.
                    Je praat zoals de wind waait.

                    Comment

                    Working...
                    X