Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elran Arabian Cup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elran Arabian Cup



    ISO500
    F4.5
    1/320
    138mm

    De eerste keer in Manual en de eerste in RAW
    Waar moet ik op letten?

  • #2
    Re: Elran Arabian Cup

    Waar moet ik opletten de volgende keer? ik kan alleen maar bij leren als ik tips of opmerkingen krijg.

    Comment


    • #3
      Re: Elran Arabian Cup

      Dergelijke zaken doe ik niet manueel, ik kies of voor snelheid of voor diafragma en kijk wat daar het beste uitkomt. De iso stel ik op automatisch omdat de lichtomstandigheden al eens kunnen wisselen.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Elran Arabian Cup

        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Dergelijke zaken doe ik niet manueel, ik kies of voor snelheid of voor diafragma en kijk wat daar het beste uitkomt. De iso stel ik op automatisch omdat de lichtomstandigheden al eens kunnen wisselen.

        Dat heb ik hier gedaan, ISo auto en het diafragma en sluitertijd zelf ingesteld. Maar geef u volledig gelijk met het kiezen voor sluitertijd of diafragma, het was daar zeker niet gemakkelijk. Maar ben al blij dat er toch iemand reageert

        Comment


        • #5
          Re: Elran Arabian Cup

          Spelen met het AF punt om een andere compo mogelijk te maken, nu wat te centraal voor mij. Er is iets mis aan het paard maar ik kan er de vinger niet echt op leggen, F getal of snelheid. Ik kan op de nick nu niet komen, maar er is op het forum een en ander te vinden over de foto's door hem gemaakt.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Elran Arabian Cup

            Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            ...
            Waar moet ik op letten?
            een hoger (in getal) diafragma nemen.
            een f4.5 is wat laag (in getal).
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Elran Arabian Cup

              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Spelen met het AF punt om een andere compo mogelijk te maken, nu wat te centraal voor mij. Er is iets mis aan het paard maar ik kan er de vinger niet echt op leggen, F getal of snelheid. Ik kan op de nick nu niet komen, maar er is op het forum een en ander te vinden over de foto's door hem gemaakt.
              All servo(canon) ingesteld gehad omdat het reeds bewegende beelden zijn en dat de scherpstelling automatisch zou volgen. Compo kan inderdaad beter, maar is de eerste keer dat ik op zo'n evenement was, dus nog veel oefenen.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              een hoger (in getal) diafragma nemen.
              een f4.5 is wat laag (in getal).
              grt,bouk.
              Daar volg ik ook volledig, de fout die ik gemaakt heb is dat het donker weer was en regenachtig en dat ik met de iso ook niet te hoog wou gaan ivm met ruis.Maar dat zal mee gnomen worden naar de volgende gelegenheid.



              In ieder geval beide bedankt om de foto toch te willen beoordelen.

              Comment

              Working...
              X