Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp en raad gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hulp en raad gevraagd

    Inderdaad ... jullie hebben gelijk dus men zegge het voort .. op mijn eentje kan ik de wereld niet verbeteren
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #32
      Re: Hulp en raad gevraagd

      Juridische hulp zoeken. Jij hebt garantie in EUROPA! gewoon een brief naar konijn (aangetekend) dat je ze in gebreke stelt en dreigen met juridische stappen. Zou voldoende moeten zijn.
      https://www.naturephotoportal.com/

      Comment


      • #33
        Re: Hulp en raad gevraagd

        Dit mag je niet blauw blauw laten....Je stuurt een mailtje naar de ombudsman voor consumentenzaken. Deze zal een dossier openen en binnen de kortste keer krijg je een reactie van Konijn....Er zal een minnelijke schikking worden voorgesteld en zelfs worden overgegaan naar een zaak wanneer zij weigeren. Je staat zeker niet alleen en wordt degelijk gesteund door de ombudsdienst,dit was toch mijn ervaring met een gelijklopend probleem. Doen dus en veel succes!!!

        Comment


        • #34
          Re: Hulp en raad gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door jovdt Bekijk bericht
          Dit mag je niet blauw blauw laten....Je stuurt een mailtje naar de ombudsman voor consumentenzaken. Deze zal een dossier openen en binnen de kortste keer krijg je een reactie van Konijn....Er zal een minnelijke schikking worden voorgesteld en zelfs worden overgegaan naar een zaak wanneer zij weigeren. Je staat zeker niet alleen en wordt degelijk gesteund door de ombudsdienst,dit was toch mijn ervaring met een gelijklopend probleem. Doen dus en veel succes!!!
          @jovdt: Geef Luc eens enkel tips via pm hoe en welk adres van de ombudsdienst je hebt gebruikt. Het is niet altijd even gemakkelijk om de juiste weg te volgen. BD'ers helpen elkaar graag.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #35
            Re: Hulp en raad gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            @jovdt: Geef Luc eens enkel tips via pm hoe en welk adres van de ombudsdienst je hebt gebruikt. Het is niet altijd even gemakkelijk om de juiste weg te volgen. BD'ers helpen elkaar graag.
            Gr, Daniel.
            Ook interesse naar die ombudsman voor comsumentenzaken... want ik ben ook voor bijna 1000 euro geript en jurist helpt niet, en gemene Directie Economische Inspectie - DI FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie , helpen ook al niet, en een proces verbaal bij de politie ( wat ik ook gedaan heb ) , dat gaat zeker een jaar of 3 duren.
            Last edited by Franciskine; 24 februari 2016, 16:33.

            Comment


            • #36
              Re: Hulp en raad gevraagd

              Inderdaad vrienden ... graag een adres waar ik naar toe kan met deze zaak ...want ik wou het al laten berusten .
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #37
                Re: Hulp en raad gevraagd

                http://www.eccbelgie.be/images/downl...6_basseres.pdf Daar vind je de alle stappen die je kan ondernemen...Toch even een kleine rechtzetting van mij .Bij mij ging het over een probleem met een provider....Dus minder gerelateerd aan dit probleem.Maar consumentenzaken zijn consumentenzaken dus eis waar je recht op hebt en ja dat kan soms lang duren en daar maakt men misbruik van omdat men weet dat de meeste klanten na een tijdje toch opgeven en dat is dus pure winst op gestolen basis...niet laten gebeuren; Veel succes.

                Comment


                • #38
                  Re: Hulp en raad gevraagd

                  Ik lees dit nu pas omdat ik door iets op te zoeken op dit topic uitkwam. Door mijn ervaring enkele jaren geleden, snap ik de discussie niet goed wat je bedoelt met een Belgisch of Nederlands Nikon toestel. Ik kocht enkele jaren geleden een Nikon P90 voor mijn vrouw bij CameraNu.nl. Na enkele weken komt de lens, bij het opzetten, niet meer in werking. Gemaild naar CameraNu.nl die lieten mij weten dat ik die best binnen deed bij Procirep. Daar zou dan vastgesteld worden hoe de fout gebeurt is, en of Nikon verantwoordelijk is. Binnen gedaan, twee weken daarna opgehaald, volledige lens vervangen, en dit alles in Garantie. Wanneer je binnen de garantie problemen hebt steeds je toestel afleveren bij Procirep, denk ik dan. Nog een 'gouden' raad registreer je toestel bij www.nikon.nl.
                  Last edited by BaseLine; 12 november 2014, 10:41. Reden: Foute spelling.
                  Nikon D750, Nikon: AFS 50mm 1:1.4 - 16-35mmG ED - 24-70mmG 2.8 ED - 70-200mmG 2.8 ED - 105mm 2.8VR-IF - .
                  Nikon D90, Nikon 18-200mm VRII - SB600. Sigma: 17-70 1:2.8 - 150-500mm OS.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hulp en raad gevraagd

                    Lees Service:
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment

                    Working...
                    X