Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax-on-web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Tax-on-web

    de verzekeringsmaatschappijen geven die gegevens wel door hoor, maar de fiscus weet niet of je die gegevens wel wil ingeven. Het bedrag dat je ingeeft hangt af van de beschikbare korf die gestegen kan zijn of gedaald, je kan meer kapitaalaflossingen hebben gedaan, waardoor je bedrag van de verzekeringen zou willen aanpassen.



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

    Comment


    • Re: Tax-on-web

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Nee, maar dan moet er niet gekankerd worden op tax-on-web hé.
      Tax-on-web is maar een interface.
      Dat de gegevens niet ingevuld worden is een beslissing van de belastingdienst.
      Uiteraard kan men zelf kiezen om manueel wel in te vullen, maar terugkerende zaken zouden ze kunnen invullen.
      Ook giften zijn bij hun gekend, maar niet (altijd) ingevuld niettegenstaande altijd als aftrekbare uitgiften te aanzien.
      Ook de vrijstelling op verplaatsingskosten en op niet recurrerend voordeel worden niet ingevuld.
      Al wat je wel moet betalen staat er uiteraard wel. [emoji6]

      En verder is er wel een verschil tussen over iets spreken/typen dan erover kankeren.
      Men kan anders niet ontkennen dat voor velen de vereenvoudigde aangifte in het nadeel is.
      Het voordeel en/of vereenvoudiging voor de burger ontgaat me indien deze niet meteen juist is.

      En ja, ik zal zoals anders gewoon zelf wel aanvullen. [emoji41]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Tax-on-web

        Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
        ok, elk zijn idee, maar het gaat over dezelfde code die je dus niet zou mogen vergeten te overschrijven in geval nieuwe verzekering


        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
        Het gaat hier wel over de maximum fiscale aftrek
        En al jaren aangegeven!
        En ... zij geven zelf de informatie dat ik die verzekering vorige jaren ook heb aangegeven !!!

        Dus ????
        Last edited by nabi; 8 mei 2020, 18:36.

        Comment


        • Re: Tax-on-web

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Hola, je schiet op de verkeerde.
          De fout ligt bij uw verzekeringsmaatschappij. Zij moeten de gegevens doorgeven aan de fiscus, en niet andersom.

          Kan je me dan misschien uitleggen hoe mijn gegevens niet doorgegeven zijn door de verzekeringsmaatschappij, desondanks toch bekend zijn bij TaxonWeb, maar niet ingevuld?

          Comment


          • Re: Tax-on-web

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Tax-on-web is maar een interface.
            Dat de gegevens niet ingevuld worden is een beslissing van de belastingdienst.
            Uiteraard kan men zelf kiezen om manueel wel in te vullen, maar terugkerende zaken zouden ze kunnen invullen.

            Dit is de nagel op de kop !!

            Comment

            Working...
            X