Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Escalles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Escalles

    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Ik ken geen ander superlatieven dan de reeds aangehaalde, dus
    Bedankt Louis.
    Mvg.

    Comment


    • #32
      Re: Escalles

      Heel mooi, maar ik geloof het geel niet. Dit is botergeel zoals boterbloemen dat hebben, maar op kleur alleen vitten zou afbreuk doen aan deze foto. De compo is zonder meer overdacht, je had geluk met wolken en lucht, en dat heb je zeer goed vastgelegd.
      ...leeg...

      Comment


      • #33
        Re: Escalles

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
        Heel mooi, maar ik geloof het geel niet. Dit is botergeel zoals boterbloemen dat hebben, maar op kleur alleen vitten zou afbreuk doen aan deze foto. De compo is zonder meer overdacht, je had geluk met wolken en lucht, en dat heb je zeer goed vastgelegd.
        Ik was er vorige zondag ll. en ik geloof het geel wel. Naargelang het licht dat je hebt is dit geel heel geloofwaardig.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #34
          Re: Escalles

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
          Heel mooi, maar ik geloof het geel niet. Dit is botergeel zoals boterbloemen dat hebben, maar op kleur alleen vitten zou afbreuk doen aan deze foto. De compo is zonder meer overdacht, je had geluk met wolken en lucht, en dat heb je zeer goed vastgelegd.
          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik was er vorige zondag ll. en ik geloof het geel wel. Naargelang het licht dat je hebt is dit geel heel geloofwaardig.
          mvg,
          Eddy
          Toch was het geel zo, het is zoals Eddy omschrijft, naargelang het licht dat je hebt. Ik heb niks aan het geel veranderd. Voor mij is dit al geel genoeg.
          Bedankt.
          Mvg.

          Comment

          Working...
          X