Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spookhuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Spookhuis

    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Ik denk duidelijk genoeg geweest te zijn maar kan je helaas niet helpen bij je onbegrip Als je de foto zelf niet goed vindt want "wringt langs alle kanten" waarom plaats je hem dan en heb je kritiek op goed bedoelde commentaren ? Sorry maar ik begrijp je ook niet echt.
    Als je goed leest bij mijn foto, staat duidelijk dat ik geen beoordeling vraag maar raad, raad om dit gebouw alsnog recht te zetten (indien het kan).
    Ik vond en vind nog steeds dat het bovenste deel van dit gebouw wringt.
    Waar heb ik kritiek geuit op goedbedoelde commentaren in dit topic ?
    Maar we zullen het er maar bij laten want de polemiek komt reeds op gang.
    Nogmaals sorry dat ik je niet begrijp, maar het probleem ligt dus duidelijk bij mij.
    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Spookhuis

      Spookhuis zijnde hoort dit zo! Lijken idd wel op willekeurig gestapelde stenen! Schitterende locatie enne....succes met de verbouwing(rechtzetten)
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #18
        Re: Spookhuis

        hmmm,
        ik zou wel eens de originele foto willen zien
        want er wringt inderdaad iets.
        Ik denk dat het te maken heeft met die horizontale balk boven de ingangspoort; die zal hoogstwaarschijnlijk rechts naar beneden moeten afzakken (of zoiets), de dakrand doet dat iig

        waar heb je die gevonden?!?
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #19
          Re: Spookhuis

          Bekijk dat gebouw eens van uit de lucht met Google Earth en zal dan een beeld krijgen hoe alles gebouwd is geweest. Ik denk dat er drie verschillende delen haaks op de rooilijn zijn gebouwd met naar binnen toe een kant schuine en aan de ander kant haakse muren en daardoor het plaatje niet klopt.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #20
            Re: Spookhuis

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            hmmm,
            ..............'....
            waar heb je die gevonden?!?
            Zou het Disney Parijs kunnen zijn? Ik meen te herinneren dat daar ook zo'n spookhuis is. Misschien ben ik mis. 't Is ook al enkele jaren geleden dat ik er geweest ben

            Ik vind de foto toch wel goed zo. De toren van dat huis is zo "gedraaid" gebouwd.
            Grt. Ria

            Comment


            • #21
              Re: Spookhuis

              Ik ben eens aan het sleuren gegaan het lijkt mij perspectief vertekening.
              Het is zeker allemaal recht te trekken maar klopt het perspectief dan nog?
              Je verticale lijnen staan recht.

              Misschien nog eens met een waterpas langsgaan en de lateien en stenenlagen eens onder de loep nemen.
              De vleugel van het gebouw uiterst links staat wel zwaar scheef dat zou ik zelf recht zetten en verder zo laten.

              Mooie plaat.

              Comment


              • #22
                Re: Spookhuis

                Djivan,

                Ik vind de foto goed vastgelegd en daarin tegen niet alles hoeft kaarsrecht te wezen.
                Ik denk dat de originele foto nog meer tot de verbeelding spreekt i.v.m. scheefstand van het gebouw.

                Comment

                Working...
                X