Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

    ook van mijn kant, Liliane bedankt om telkens vn deze Shoot days een zeer toffe happening te maken , zoals reeds gemeld het weer was niet optimaal maar we hebben ons toch weer super geamuseerd en goe gelachen. Blij dat ik eindelijk sommige heb kunnen ontmoeten, blij weer ziens van bekende gezichten, plezante babbels gehad, tips uitgewisseld altijd prettig. Bij het bekijken van de resultaten van m'n shoots ben ik toch tevreden. Zie al nr de volgende shoots uit. Spijtig dat ik de aprés shoot heb moeten missen. Liliane mercikes vr je inzet
    Last edited by IngridVD; 11 mei 2014, 12:38.
    groetjes Ingrid

    Comment


    • #47
      Re: Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

      Dag Liliane

      Ik sluit mij volledig aan bij de vorige reacties, super ontvangst en als extraatje iemand in Boxershort ( meneer pastoor?) die ons een bezoekje kwam brengen. Bedankt en zeker tot de volgende als ik rap genoeg ben.

      Luc
      http://lvbfoto.jimdo.com/

      Comment


      • #48
        Re: Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

        hallo allemaal

        ten eersten aan de deelnemers van deze Sd hartelijk dank in jullie vertrouwen en komst naar deze regio gisteren.
        gisteren nog een drukke namiddag gehad en vandaag Moederdag waardoor mijn dank wat later hier op BD verschijnt.

        de meesten van jullie werden onderweg hier naar toe met een mooie zonsopkomst beloond
        zag er goed uit hoor, en beloofde toch een mooie voormiddag zoals de weersvoorspelling was.
        op de parking toegekomen maakten jullie tijdens het wachten kennis met elkaar bij een tasje koffie en cake of wafeltje tot dat iedereen er was.
        er werden lustig verhalen van de vorige SD’s bovengehaald voor de nieuwelingen

        nadien vertrokken we naar de doort
        daar toegekomen overviel ons de wind een beetje die reeds toegenomen was. maar weleen uitdaging vormde op fotografisch gebied
        allen op de groepsfoto en dan langs de beek op weg naar de grote plassen
        sommige geraken daardoor niet meer tot op de eindbestemming door de reeds gevonden insecten.

        eens aan de plassen viel het op dat de wind een stuk minder was door de beschermde ligging tussen de bomen.
        beestjes werden al vlug gevonden en zelf enkel libellen en juffers die zich toch waagden om te transformeren tot een prachtig insect .
        tips werden uitgewisseld en de een hielp de ander van rivaliteit totaal niets te merken
        en laat dat nu net de opzet van deze SD dagen zijn.

        de reeds aanwezige exemplaren bleven rustig zitten om gefotografeerd te worden en vlogen niet weg wegens net iets te koude wind voor ze.
        tot rond half tien denk ik hebben we het droog gehouden en toen begon het lichtjes te regenen
        omdat we allen toch wel beschut uit de wind en onder de bomen stonden viel dat het eerste uur nog goed mee.
        maar het bijna wegvallen van de wind, zorgde er wel voor dat de regen die pas voor de namiddag was voorzien bleef hangen waardoor de buien soms intenser werden of net weer iets minder

        maar toch doken hier en daar reeds de smartphones op om het weer op staande voet te volgen
        wat zijn dat toch makkelijke en mooie dingen vooral als je er zelf geen bezit, en ik nog tegen de kinderen gezegd dat ze me er geen hoefden te kopen voor Moederdag.

        rond 11.30 heb ik het besluit genomen op er mee te stoppen met spijt in mijn hart
        want ik had jullie zo graag willen laten genieten van die mooie doort met alles wat het te bieden heeft.
        even een belletje naar Carine en Bart met de vraag of we eerder dan het afgesproken uur konden gaan eten wat totaal geen probleem was.
        daar toe gekomen hebben we allen nog kunnen genieten van een leuke babbel
        al bij al viel het nog redelijk goed mee
        allen bedankt voor jullie komst en..
        hoop dat de volgende SD dagen niet geplaagd worden door slecht weer,want dat zal wel de rede zijn van mijn slecht nachtrust de afgelopen nacht.
        dus nogmaals dank voor jullie komst
        en tot een volgende

        groetjes liliane
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment

        Working...
        X