Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototools.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fototools.be

    Oorspronkelijk geplaatst door Koen Schoors Bekijk bericht
    Dag,

    Ik kocht onlangs de Phottix batterijgrip D800 Magnesium voor mijn Nikon met 2 jaar garantie.
    Prima kwaliteit voor een goede prijs. Had voordien reeds de draadloze flitsaansturing StratoII besteld, ook van Phottix.
    Prima ding, werkt altijd.
    Je kan ter plaatse testen en kreeg ook heel goede persoonlijke uitleg, ik ben tevreden, voor mij een aanrader.
    bijna drie jaar na de laatste poster komt er toch nog eens een reactie op dit draadje een paar jaar in coma gelegen, Koen?
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #17
      Re: Fototools.be

      Een keer iets gekocht - prima snelle levering - het ging niet om geweldig veel en duur gerief (adapterringen, en nog een paar rubberen lenskappen) - in orde qua stiptheid, correctheid en snel geleverd.

      Comment


      • #18
        Re: Fototools.be

        Ik ben zelf al materiaal gaan afhalen bij fototools in Wellen. Goede snelle service.

        Niet merkbatterijen ben ik radikaal tegen.
        Alleen maar slechte ervaringen mee. Zowel op fotografisch gebied als op professioneel gebied.

        Verder verkoopt Fototooles leuke dingen

        Comment


        • #19
          Re: Fototools.be

          Verdorie... deze zaak zit maar een paar kilometer van mijn thuis... even bewaren in de favorieten... kan van pas komen... (btw de Starto II is een prima ETTL trigger met verschillende zone's voor relatief weinig geld.)
          Canon EOS 7D - Sigma 70-200 f2.8

          Comment


          • #20
            Re: Fototools.be

            Het is niet echt een winkel, maar gewoon een particulier die een internetschop heeft. Maar zoals hiervoor al aangehaald goed in communicatie en eerlijk. Ik had er de phottix batterijgrip voor mijn canon gekocht, maar spijtig genoeg na een korte tijd stuk. Geen probleem kon dadelijk een andere in garantie krijgen. Heb dat bewust niet gedaan en die van Jupio genomen en ben daar zeer tevreden van. Heb er ook al een batterij van phottix gekocht en die is nu ongeveer 1 jaar en nog geen problemen mee gehad.

            Grt,

            Jean-Pierre

            Comment


            • #21
              Re: Fototools.be

              Is inderdaad een huis met een internetwinkel.
              Maar als je verschillende fototoebehoren opzoek op het internet, bv. op ebay zul je merken dat het dezelfde fototoebehoren zijn ( soms met dezelfde foto ) ... maar dan duurder.
              Dus koop gewoon in, goedkoop en verkoop dat dan natuurlijk duurder, met winst dus.
              Maar als je dezelfde fototoebehoren
              via ebay wilt kopen, ben je beterkoop.

              Comment


              • #22
                Re: Fototools.be

                Ik heb er net de Phottix Mitros Flitser voor Canon gekocht. Deze webshop is verdeler van Phottix, de prijzen zijn lager dan op andere sites.
                Ik had reed enkele zeer positieve testen gelezen over deze flitser.
                Hij is vergelijkbaar met de Canon 580EXII maar kost heel wat minder (225 euro). Phottix heeft echt leuke dingen, kijk maar eens op Phottix.com
                Tot nu toe dik tevreden van. Phottix bied kwaliteit tegen zeer betaalbare prijzen.

                Comment


                • #23
                  Re: Fototools.be

                  Welkom op het forum Peter

                  Comment

                  Working...
                  X