Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Als ik het goed begrijp is de eerste (met model Ivana Cermakova) eigen fotografie (en bewerking uiteraard) en de tweede beeldbewerking op basis van "gevonden" foto's?
    In deze topic kan het, liefst met vermelding van originele fotografen, maar bij BD wordt uiteraard eigen fotografie verkozen. Je mag uiteraard nooit met het werk van een ander gaan lopen.
    Dat gezegd zijnde: twee mooie beelden, met een voorkeur voor het detailwerk in de tweede foto.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Als ik het goed begrijp is de eerste (met model Ivana Cermakova) eigen fotografie (en bewerking uiteraard) en de tweede beeldbewerking op basis van "gevonden" foto's?
      In deze topic kan het, liefst met vermelding van originele fotografen, maar bij BD wordt uiteraard eigen fotografie verkozen. Je mag uiteraard nooit met het werk van een ander gaan lopen.
      Dat gezegd zijnde: twee mooie beelden, met een voorkeur voor het detailwerk in de tweede foto.
      Dat klopt idd...
      Ik weet dat ik etisch verantwoord ben om de fotograaf en model te vermelden, maar deze was niet te vinden... Geen copyright of exif gegevens.
      Nu ben ik ook niet de persoon die vaak zulke dingen doet, maar aangezien het oog mijn allereerste bewerking was wou ik deze toch even laten zien. In de toekomst volgt natuurlijk enkel eigen werk (gemaakt en bewerkt)

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Goed zo. De reden waarom ik het vraag of wil verifiëren is dubbel:
        1. in principe mag je alleen eigen foto's tonen op BD (hoewel hier in "Extreem..." uitzonderingen mogelijk zijn)
        2. soms wordt er zelfs uit deze topic een beeld geselecteerd voor onze wekelijkse HoF. Uiteraard kan niet-eigen fotomateriaal niet in aanmerking komen.

        Dus a.u.b. in de mate van het mogelijk niet alleen mooie beelden laten zien, maar de achtergrond meegeven: bv eigen model op een background van xxx of iets dergelijks. Of -in het geval van het oog- zoals je geschreven hebt:
        Deze is een andere die ik gemaakt heb van enkele afbeeldingen die ik heb gevonden tijdens zoekopdrachten van google image.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Lyna en haar teddybeer.

          Grts S.



          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Mooi, maar ook graag wat meer uitleg (qua eigen materiaal vs stockfoto), zoals ik in de post boven de jouwe heb gevraagd.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X